שתף קטע נבחר

מטה אשר/עכו תזכה בגביע ה-12 בתולדותיה?

הדאבליסטית תפגוש בשלישי בפעם ה-12 ברציפות את מכבי ת"א בגמר שייערך ברעננה (19:30). אוסוקין: "משחקים כאלה תמיד מאתגרים, גם אם היינו פוגשים את אשקלון"

18 גביעי מדינה משותפים יש להפועל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב. השתיים ייפגשו מחר (שלישי, 19:30) בפעם ה-12 ברציפות אחת את השנייה במעמד הגמר, שייערך השנה באולם מטרוווסט ברענה.

 

הצהובים זכו בחמש הפעמים הראשונות (2012-2008), האדומים מהצפון בשש האחרונות. סה"כ יש למטה אשר/עכו 11 גביעים והיא רחוקה זכייה אחת מהשוואת שיא כל הזמנים של הפועל המעפיל מבואות המיתולוגית.

 

הזכייה האחרונה של מטה אשר/עכו (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
הזכייה האחרונה של מטה אשר/עכו(צילום: אלעד גרשגורן)

 

השתיים נפגשו העונה פעמיים במסגרת הליגה. באולם בנעמן זה הלך חלק לדאבליסטית עם 0:3, בהדר יוסף קצת יותר קשה - 2:3. יחד עם זאת, קבוצתו של נועם כץ הפסידה לראשונה העונה בליגה - 3:2 במחזור האחרון להפועל כפ"ס.

 

גם הצהובים לא ממש מצטיינים בתקופה האחרונה. אחרי שיחרורו של אוסמאני אוריארטה, שישב בכלא על חלקו באונס קבוצתי בפינלנד, מכבי ת"א הפסידה 3:1 למכבי הוד השרון.

 

זלינגר. חזר לאמן בארץ (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
זלינגר. חזר לאמן בארץ(צילום: יובל חן)

 

"משחקים כאלה הם תמיד מאתגרים ומרגשים. גביע זה אתגר, גם אם מקבלים בגמר את אשקלון, זה עדיין מאתגר, ואני אוהב אתגרים", אמר קפטן מטה אשר/עכו אלכס אוסוקין. מאמן מכבי ת"א אריה זלינגר, שחזר בגיל 81 לאמן גברים בישראל, הוסיף: "הפעם האחרונה שלי במעמד כזה בארץ הייתה בתקופה פרה-היסטורית. תמיד זה יפה להגיע לאירוע כזה. עברתי הרבה, אימנתי הרבה קבוצות, גם בארץ. אבל זה אתגר שנשאר. בשאר העולם ניצחתי, בישראל עדיין לא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
קווין פוייר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים