שתף קטע נבחר

קאמבק ענק להפועל ראשון לציון

כדוריד: הדאבליסטית הפכה פיגור 20:16 בהפסקה לניצחון 29:37 על בני הרצליה. לפני המשחק נערך טקס מרגש לזכרו של כוכב הקבוצה נובאק בושקוביץ' ששם קץ לחייו. התחתית לוהטת

הפועל ראשון לציון ערכה אחר הצהריים (שישי) לפני משחקה מול בני הרצליה במחזור ה-17 בליגה טקס מרגש לזכרו של שחקנה נובאק בושקוביץ', ששם קץ לחייו לפני שבועיים בביתו בסרביה. המאמן עידן מימון, שהיה מחבריו הקרובים של המקשר, הזיל דמעות, שחקני הקבוצה התרגשו ומאות האוהדים שהגיעו לאולם בנחלת יהודה כיבדו את בושקוביץ' בדקה של מחיאות כפיים.

 

הלם בכדוריד הישראלי: בושקוביץ' התאבד

48 השעות האחרונות בחייו של בושקוביץ'

 

 

פתיחת המשחק הייתה של האורחת שירדה להפסקה ביתרון 16:20 מבטיח בזכות תצוגה של גיא קורדובה (שבעה שערים). אלא שקורדובה הורחק באדום ישיר לקראת סיום החצי אחרי ששלח כדור פנדל לפניו של שוער האדומים מושיקו אלימלך.

 

מושיקו אלימלך מתרכז (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מושיקו אלימלך. המצטיין היום מול הרצליה(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מושיקו אלימלך, מצטיין המשחק היום מול הרצליה  (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
אלימלך, רגע לפני עוד עצירה היום(צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

 

ללא קורדובה, ובלי אוברד ראדולוביץ' שסובל מפציעה בקרסול ותומר טואג שעבר ללמוד בחו"ל לאחרונה, הרצליה איבדה גובה. שחקניו של מימון ביצעו קאמבק מדהים ב-30 הדקות האחרונות, ספגו תשעה שערים בלבד עד סיום ההתמודדות וכבשו 21. בסיום - 29:37 מרשים וניצחון רביעי ברציפות להפועל ראשל"צ.

 

אחת הסיבות לניצחון הייתה יום משוגע שתפס אלימלך מהרגע שחטף את הכדור לפנים. השוער המחליף, שלפני מספר חודשים הוביל את ישראל לניצחון סנסציוני על פולין במוקדמות אליפות אירופה 2020, להט עם 14 עצירות מ-27 זריקות (52 אחוזים), נתון שממש לא רואים כל יום במגרשי הכדוריד.

 

הטקס לזכרו של נובאק (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
הטקס לזכרו של נובאק בושקוביץ'(צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

 

"אני לא חושב שהייתה קבוצה שהצליחה לעצור את הרצליה על תשעה שערים במחצית. אני גאה בשחקנים שלי. הם היו צריכים את זה לעצמם, ובשביל החבר שאיננו. אני מקדיש את הניצחון לנובאק ולמשפחה שלו, ושרק יהיה בריאות", אמר בסיום מימון.

 

כבשו להפועל: יובל גררה 9, עוז חממי 7, איתי סורקיס 5 (ב-100%), דניאל שקלים וסאבו מסטר 4 כ"א, שון סלס וערן צרפתי 3 כ"א, עידו פלח ורותם בר 1 כ"א. כבשו להרצליה: קורדובה 7, דימטרייביץ' ו-ולדיצה סטויאנוביץ' 6 כ"א, יוסי אפו 5, סהר שחק 3, דניאל צרפתי 2.

 

יובל גררה המבקיע המצטיין בשורות הפועל היום עם תשעה שערים (צילום: גבי אלאלוף)
יובל גררה. משחק גדול של הסקורר(צילום: גבי אלאלוף)

 

במשחקים נוספים שנערכו היום ניצחה הפועל אשדוד את עירוני רחובות 29:31 והקטינה את הפער מהמוליכה מכבי ראשון לציון לשתי נקודות. הפסד שישי ברציפות לרחובות המידרדרת. הפועל ר"ג השיגה ניצחון שלישי העונה - 23:30 על א.כ נס ציונה, שחזרה לא טוב מההדחה בחצי גמר הגביע (הפסד שני ברציפות). הפועל קריית אונו קטעה רצף של תשעה הפסדים, ניצחה את מכבי קריית מוצקין - 27:32 והשאירה את התחתית לוהטת.

 

במשחק שנערך אמש ניצחה העולה החדשה מ.כ באר שבע בחוץ את מ.כ חולון שהעפילה לאחרונה לגמר הגביע - 28:29. יובל שמש כבש שער הניצחון הדרמטי עם הבאזר. ב"ש עולה למקום השמיני ומתקרבת לפלייאוף. א.ס רמת השרון תשחק מחר (13:30) באתונה נגד א.א.ק בגומלין שמינית גמר גביע האתגר. הקבוצה הישראלית מגיעה אחרי הפסד ביתי 34:28 לפיינליסטית המפעל. סיכוייה לעבור קלושים.

 

טבלת ליגת העל

1. מכבי ראשל"צ 31 נק'

2. הפועל אשדוד 29 נק'

3. הפועל ראשל"צ 23 נק'

4. א.ס רמת השרון 19 נק'

5. א.כ נס ציונה 18 נק'

6. בני הרצליה 15 נק'

7. מכבי קריית מוצקין 15 נק'

8. מ.כ באר שבע 14 נק'

9. עירוני רחובות 13 נק'

10. מ.כ חולון 10 נק'

11. הפועל קריית אונו 8 נק'

12. הפועל רמת גן 7 נק'

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי אלאלוף
יובל גררה
צילום: גבי אלאלוף
מומלצים