שתף קטע נבחר

לראשונה בהיסטוריה: מכבי ראשל"צ מחזיקת הגביע בכדוריד נשים

השחקניות של גלעד מאור ניצחו 24:32 בגמר את מכבי הארזים ר"ג והביאו למועדון את התואר הראשון בתולדותיו. ז'קלין אנסטסיו הפציצה 12 שערים, גם ניצן דונאי ונלי אמינוב הצטיינו

 

שחקניות מכבי ראשון לציון חוגגות (צילום: ראובן שוורץ)
שחקניות מכבי ראשל"צ חוגגות(צילום: ראובן שוורץ)

 

היסטוריה בכדוריד הנשים הישראלי. מכבי ראשון לציון זכתה הערב (שני) לראשונה בתולדותיה בגביע המדינה כאשר ניצחה 24:32 את מכבי הארזים רמת גן, בגמר שהתקיים בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

 

זהו התואר הראשון בו זכתה אי פעם מכבי ראשון לציון, שלא רק שלא זכתה באליפות מעולם, אלא גם הופיעה פעם אחת בלבד לפני כן בגמר (ב-1995) וכעת נאבקת על הדאבל.

 

גביע המדינה (צילום: ראובן שוורץ)
הוענק למכבי ראשון לציון בפעם הראשונה. גביע המדינה(צילום: ראובן שוורץ)
 

ניצן דונאי (משמאל) ויוליה קוטסבלובה (צילום: ראובן שוורץ)
ניצן דונאי (משמאל) ויוליה קוטסבלובה(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

ההשקעה הכספית של היו"ר ראול סרוגו מניבה עד כה פירות. השחקניות של גלעד מאור לא נוצחו עד כה בליגה וגם הרשימו בגביע האתגר, בו הודחו על ידי בודן השבדית בגלל שער אחד בשמינית הגמר.

 

רמת גן היא הדאבליסטית מהעונה שעברה, אבל הפעם שלטו הצהובות לחלוטין וניצחו בכיכובה של ז'קלין אנסטסיו. המקשרת הברזילאית הפציצה 12 שערים והשחקניות של ר"ג התקשו לעצור אותה.

 

ניב וינטרוב (צילום: ראובן שוורץ)
ניב וינטרוב. יצטרך לנחם את השחקניות שלו(צילום: ראובן שוורץ)

 

לא רק אנסטסיו הצטיינה. ניצן דונאי כבשה 6 שערים והלהיבה במסירות. נלי אמינוב (5 שערים) לא הפסיקה להילחם, קרן טפליצקי תרמה גם בהגנה וגם בהתקפה (3 שערים) והשוערת תמרה פופוביץ' סיפקה עצירות חשובות ובכלל, כל הקבוצה הציגה הגנה מצוינת. גם 6 שערים של שיר וקראט ומאיה וולקוביץ' כ"א, לא עזרו לר"ג.

 

קרן בן הרוש, הקפטנית הוותיקה (43) של מכבי ראשון לציון המשחקת בקבוצתה כבר 26 שנה, זכתה להניף בסיום את הגביע ההיסטורי.

 

כבשו למכבי ראשון לציון: ז'קלין אנסטסיו 12, ניצן דונאי 6, נלי אמינוב (5), קרן טפליצקי ושירה ג'רבי 3 כ"א, קים לוי 2, גבריאלה פסואה 1. למכבי הארזים ר"ג: שיר וקרט ומאיה ווליקוביץ' 6 כ"א, יוליה קוטסבלובה 4, אושרי כהן, שרון אקלר ושני לוינקינד 2 כ"א, הדס עטיה ודניאל בורונובסקי 1 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקניות ראשל"צ והגביע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים