שתף קטע נבחר

בפעם ה-11: מכבי ראשל"צ מחזיקת הגביע בכדוריד

אחרי משחק מותח הצליחו שחקניו של סער פרנקל לנצח את הסינדרלה מחולון – 28:31. אקס המפסידה ירמי סידי להט בשורות המנצחת עם 9 שערים. גביע ראשון לצהובים אחרי ארבע שנים

 

שחקני ראשל
שחקני ראשל"צ עם הגביע(צילום: יאיר שגיא)

 

בשורה התחתונה - מכבי ראשון לציון זכתה בפעם ה-11 בתולדותיה בגביע המדינה בכדוריד. מוליכת הטבלה ניצחה הערב (שני) את מ.כ חולון – 28:31 אחרי מותחן שהיה בניגוד לכל התחזיות.

 

על הנייר ראשל"צ הייתה עדיפה בהרבה על חולון, שמדורגת רק במקום העשירי בטבלה. אבל שחקניו של ניסים פלח עשו ליריביהם חיים קשים מאוד, נטרלו לחלוטין את הכוכב הגדול של הליגה רסטקו סטויקוביץ' ואף הובילו 21:22 קצת יותר מעשר דקות לסיום.

 

שחקני ראשל
שחקני ראשל"צ חוגגים(צילום: יאיר שגיא)

עמית סטלמן (צילום: יאיר שגיא)
עמית סטלמן בטירוף(צילום: יאיר שגיא)

 

מרקו מאטיץ'  (צילום: יאיר שגיא)
מרקו מאטיץ' מראשל"צ עולה גבוה(צילום: יאיר שגיא)


סער פרנקל  (צילום: יאיר שגיא)
סער פרנקל (צילום: יאיר שגיא)

 

יובל כץ  (צילום: יאיר שגיא)
המאמן המפסיד. ניסים פלח (צילום: יאיר שגיא)

 

אבל לסער פרנקל היה את ירמי סידי ביום גדול (תשעה שערים). מי שגדל במחלקת הנוער של חולון ופרץ בשורותיה בקבוצה הבוגרת (נבחר לתגלית העונה), לא ריחם על האקסית והיה שם עבור קבוצתו במאני טיים.

 

הוסיפו לראשל"צ: ולדי קופמן 6, בר מסורי ועמית סטלמן 5 כ"א, מרקו מאטיץ' 2, עומר גרא, רסטקו סטויקוביץ', יואב נאמן ואיבן קראצ'יץ' 1 כ"א. כבשו לחולון: פיליפ קאלו 9, יובל כץ 7, עדן ג'ינג'י 3, חן ליבגוט וליאור גורמן 2 כ"א, פטריק אובינה ורן יוניש 1 כ"א.

 

מהלך המשחק

למרות פערי הרמות, חולון שיחקה טוב יותר בפתיחה. פיליפ קאלו העלה אותה ל-2:3 אחרי שש דקות. ולדי קופמן השאיר את ראשל"צ בעניינים ואף סידר לקבוצתו את היתרון - 4:6 (12). החבורה של סער פרנקל לא הצליחה לברוח, לא מעט בעקבות ההחלטה של המאמן שלא לפתוח עם השוער הראשון שלו דן טפר, אלא עם המחליף אלדר שיקלושי. יובל כץ צימק ל-9:8 (17).

 

הפיבוט של חולון רן יוניש קבע שוויון - 11:11 ופסק זמן פרנקל (25). למאמן ראשל"צ נמאס והוא הכניס את טפר לשער. התעלות של ירמי סידי עם שני שערים סגרה את החצי ביתרון לצהובים - 12:14.

 

יובל כץ  (צילום: יאיר שגיא)
יובל כץ מחולון(צילום: יאיר שגיא)

אמא של יובל כץ במפגן עידוד (צילום: יאיר שגיא)
ואמא של יובל כץ במפגן עידוד(צילום: יאיר שגיא)

 

סידי המשיך באותה יכולת גם בפתיחת החצי השני וכבש פעמיים - 14:16 (34). טפר היה נהדר בשער ראשל"צ ועצר עם כל חלק בגופו את שחקני חולון פעם אחר פעם - 14:18 (38). פיליפ קאלו שעשה עבודה ענקית על רסטקו סטויקוביץ' (לא כבש עד לאותו שלב), גם עזר בצד השני עם שער ענק. יובל כץ קבע שוויון מדהים - 19:19 ועוד פסק זמן של פרנקל (43).

 

פיליפ קאלו הפך את התוצאה ונתן לחולון את היתרון לראשונה מאז תחילת המשחק - 21:22 (49). בר מסורי היה האקס פקטור של ראשל"צ. שני שערים שלו מהפינה קבעו מהפך והעלו את הצהובים ל-23:25 שמונה דקות לסיום. ראשל"צ כבר פתחתה פער של ארבעה שערים, אבל בחרה לשחק עם שבעה שחקני שדה וללא שוער וזה עלה לה ביוקר. דקה לסיום חולון צימקה ל-29:28. סידי ומסורי סגרו סיפור ובסיום – 28:31.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
שחקני ראשל"צ חוגגים
צילום: יאיר שגיא
מומלצים