שתף קטע נבחר

טל לביא לא הופיע לישיבת הנהלת האיגוד

כדוריד: למרות שבית המשפט החליט כי הדחתו מבוטלת והוא יושב הראש המכהן, הודיע לביא כי לא יוכל להגיע לישיבה בעקבות אירוע משפחתי. דרמה בהצבעה על מספר הזרים בליגה

הנהלת איגוד הכדוריד ערכה הערב (שלישי) את ישיבתה הראשונה מאז התפטרותו של מיקו צרפתי, בעקבות החלטת בית המשפט כי הדחתו של יושב הראש הקודם טל לביא לא הייתה כדין והיא מבוטלת. לביא, שלא נמצא בקשר עם אנשי האיגוד למרות שעל הנייר הוא היו"ר בפועל, קיבל הזמנה במייל, אך שלח הודעה כי לא יוכל להגיע בעקבות אירוע משפחתי.

 

בהנהלת האיגוד מחכים לראות האם לביא אכן יחזור לעמדת היו"ר, ואם כן לא מן הנמנע כי רוב חבריה יתפטרו כאות מחאה לאור היחסים העכורים איתו מהעבר.

 

לביא. איך הסאגה תסתיים? (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
לביא. איך הסאגה תסתיים?(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

בנושא אחר, אחד הנושאים שהועלו היום להצבעה היה מספר הזרים בליגת העל בעונה הבאה. בשנתיים האחרונות לכל קבוצה מותר לשתף שלושה זרים. מרכז מכבי רוצה להשאיר את המצב כפי שהוא, בזמן שבמרכז הפועל מעוניינים להוריד את הכמות לשני זרים בלבד.

 

כל חברי מכבי בהנהלה הצביעו בישיבה להשאיר את הכמות על שלושה, בזמן ששבעה חברי הפועל הצביעו נגד, כולל אורית רז, שלא נכחה בכל הישיבה והגיעה במיוחד להצבעה. מי שהפתיע את כולם הוא אבי יחזקאל עזרא (עדל), נציג א.כ נס ציונה, שהחליט להצביע בניגוד לחבריו במכבי ובכך קבע שוויון 8:8. הנושא יועלה שוב בישיבה הבאה עד לקבלת הכרעה.

 

עדל. הפתיע את כולם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עדל. הפתיע את כולם(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
טל לביא
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים