שתף קטע נבחר

כדוריד תיכוניים: דאבל שני ברציפות ל"קציר" חולון

נבחרת הבנות של בית הספר זכתה באליפות בפעם התשיעית כשניצחה 21:26 בגמר את עמית עמל ראשון לציון. הבנים גברו 24:32 על אורט קריית מוצקין

דאבל שני ברציפות לגימנסיה 'קציר' חולון. נבחרות התלמידות והתלמידים של התיכון ממשיכות לשלוט באליפות התיכוניים בכדוריד. היום (ה') הם שמרו על התואר אחרי שזכו שוב באליפות הארצית שנערכה באולם של בית הספר. 

 

התלמידות גברו בגמר 21:26 על עמל עמית ראשל"צ, והשלימו את התואר התשיעי בתולדות בית הספר, שמונה מהם בעשור האחרון. שוערת חולון, גאיה בן זיקרי, תלמידת כיתה יב' המשחקת בקבוצת הנערות של מכבי חולון, נבחרה למצטיינת ואמרה בסיום: "באנו מאוד מרוכזות וכולם ראו באנרגיות של השחקניות שאנחנו הולכות לנצח. נתנו הכל ואני גאה בנבחרת שלנו".

 

שחקניות תיכון קציר חולון (צילום: אהרון גדליה)
שחקניות תיכון קציר חולון(צילום: אהרון גדליה)

 

בגמר לבנים גברה חולון 24:32 על אורט קריית מוצקין, שחזרה למעמד הזה אחרי 37 שנה, אבל מעולם לא זכתה בתואר. היה זה התואר השביעי בהיסטוריה בו זכתה חולון. את הנבחרת מאמן ניסים פלח, שהשבע הוביל את קבוצת הבוגרים של מ.כ חולון לתצוגה מרשימה בגמר גביע המדינה, בו הפסידה למכבי ראשון לציון.

 

אור לוי מחולון, תלמיד כיתה יא'  שסיים את המשחק עם 13 שערים ונבחר לשחקן המצטיין, אמר בסיום: "אני קצת מתרגש, אבל בלי החברים שלי שדחפו אותי זה לא היה קורה. אני מודה כמובן גם למאמן שלנו, ניסים פלאח, שמלווה אותי כבר חמש שנים. ברמה האישית אני רוצה מאוד להתקדם ולהגיע לטופ העולמי".

 

שחקני תיכון קציר חולון (צילום: אהרון גדליה)
שחקני תיכון קציר חולון(צילום: אהרון גדליה)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אהרון גדליה
שחקני תיכון קציר
צילום: אהרון גדליה
מומלצים