שתף קטע נבחר

ההישג ההיסטורי של לינוי אשרם

מאז 2004 לא קרה שרוסיה איבדה לפחות שתי מדליות זהב בתחרות אחת. הישראלית זכתה לשבחים ברחבי העולם: "מתעמלת מעולם אחר"

ההישג של המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, שזכתה בשלוש מדליות זהב (בתרגילים עם סרט, אלות וחישוק) בגרנד פרי במרבייה שבספרד, היה היסטורי. לראשונה מאז 2004 איבדו הרוסיות את הזהב בשתי קטגוריות לפחות בתחרות אחת. 

 

רוסיה היא כידוע השליטה בענף ובכל קמפיין מצמיחה המדינה מחדש אלופות עולם ואלופות אולימפיות. נדיר היה לראות בתחרות האחרונה את הישראלית עולה שלוש פעמים לראש הפודיום ועומדת לצלילי "התקווה", בניגוד למקרים הרגילים בהם מושמע בעיקר ההמנון הרוסי.

 

לינוי אשרם (צילום: פרטי)
לינוי אשרם(צילום: פרטי)

 

הפעם האחרונה בה לא זכתה רוסיה לפחות בשתי קטגוריות באליפות העולם הייתה בבודפשט ב-2003. הפעם האחרונה בה התרחשה תופעה זו בתחרויות הגראנד פרי הייתה כאמור

ב-2004, כאשר האוקראיניות אנה בסונובה ונטליה גודונקו התחלקו בשלוש מדליות זהב והדיחו את הרוסיות מהבכורה בתחרות שהתקיימה בהולנד.

 

בפורומים השונים של ההתעמלות ברחבי העולם התעסקו לא מעט בהישג של אשרם. "מתעמלת מעולם אחר", רשמה אחת הגולשות. "אם ככה אשרם פתחה את העונה, מה נראה ממנה בהמשך?", כתבה גולשת נוספת.

 

מדובר אמנם בגראנד פרי ולא באליפות עולם, ורק בתחרות פתיחת העונה, אבל ניצחון משולש על הרוסיות אינו עניין של מה בכך. במיוחד לאחר שבמוקדמות ביצעה אשרה טעות קריטית בתרגיל עם הכדור, שעלה לה במדלייה בקרב רב.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים