שתף קטע נבחר

גראנד פרי מרקש: שתי מדליות ארד לישראל

גפן פרימו ניצחה יריבה גרמנייה בקרב על המקום השלישי (עד 52 ק"ג), תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) השיגה מהפך עם איפון מאוחר ולקחה מדלייה דרך בית הניחומים. שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) סיימה חמישית

הסבב העולמי בג'ודו חזר היום (שישי) עם גראנד פרי מרקש שבמרוקו, ואפשר להיות בהחלט מרוצים מההישגים של הישראליות בתחרות. גפן פרימו ותמנע נלסון לוי זכו בשתי מדליות ארד, אחרי שני ניצחונות באיפונים מרשימים.

 

פרימו בת ה-18 (עד 52 ק"ג), מדליסטית הארד מאליפות אירופה בשנה שעברה, פתחה את יום התחרויות עם ניצחון באיפון על ההונגרייה קטינקה סבו, והמשיכה לניצחון ברבע הגמר על האוסטרלית טיקה איסטון, שהגיע עם איפון לאחר 26 שניות בתוך ניקוד הזהב.

 

גפן פרימו בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
השיגה את המקום על הפודיום. פרימו(צילום: אורן אהרוני)

 

בחצי הגמר היא הפסידה לצרפתייה אמנדין בושאר נורדמייר, מדליסטית הארד מאליפות העולם בשנה שעברה. בקרב על המדלייה פרימו השיגה וואזארי מהיר וכאשר השעון הראה רק 1:17 דק' לתוך הקרב, כבר הטילה את יריבתה בדרך לניצחון באיפון.

 

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) החלה את היום עם ניצחון על ג'ודוקא צרפתייה באיפון שהגיע לאחר 1:34 דקות, אך ברבע הגמר הפסידה לגרמנייה שפו קובן באיפון, ועברה לבית ניחומים. ניצחון על הסלובנית קאיה קזר סידר לה קרב מול אוטום פבאן והזדמנות להשיג על הפודיום, והיא לקחה אותה בשתי ידיים. אחרי ששתי הג'ודוקות ספגו שני עונשים, הצרפתייה עלתה ליתרון וואזארי, אך נלסון לוי התעשתה, השיגה איפון ואת המדליה.

 

נלסון לוי על הפודיום (צילום: איגוד הג'ודו)
נלסון לוי (שנייה מימין) על הפודיום. יופי של הישג(צילום: איגוד הג'ודו)

 

שירה ראשוני (צילום: אורן אהרוני)
vhh,v rjuev ניצחון אחד ממדליה. שירה ראשוני(צילום: אורן אהרוני)

 

במשקל עד 48 ק"ג, שירה ראשוני פתחה עם ניצחון על אוסטרית תוך 31 שניות באיפון, בסיבוב הבא היא הפסידה לאיטלקייה פרנצ'סקה גיורדה ועברה לבית הניחומים. שם, גברה ראשוני על יריבה מצרפת ובקרב על הארד הפסידה בעונשים לצרפתייה מלאני קלמנט.

 

באותו משקל, נועה מינצקר פתחה ישירות בסיבוב השני, שם הפסידה באיפון לצרפתייה בלונדי פונט.

 

 


פורסם לראשונה 08/03/2019 16:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הג'ודו
גפן פרימו
צילום: איגוד הג'ודו
מומלצים