שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

לריאל אין מה להפסיד, זה זמן הצעירים

ריאל השקיעה לא מעט כסף בהחתמת כשרונות בכסף גדול, וזה בדיוק הזמן לראות מה הם שווים. הם יירקו דם על המגרש בשביל הסמל במחזורים שנותרו

 

אחרי אחד השבועות הקשים בהיסטוריה של ריאל מדריד, שהסתיים באובדן סופי של הסיכוי לאליפות, הדחה מהגביע וגם מליגת האלופות, לא נותר לה על מה להילחם. היא כבר לא תאבד את המקום ברביעייה הראשונה, כך שהכרטיס לצ'מפיונס מובטח. אבל במחזורים שנותרו לעונת 2018/19 המאכזבת של ריאל אפשר לתת יותר הזדמנויות לשחקני העתיד של המועדון, בין אם מדובר בשחקנים מהנוער או שחקנים שנרכשו במיליונים.

 

בעמדת המגן הימני דני קרבחאל יוכל לנוח ולא לשחק בקביעות, אם ייתנו כמה משחקים לאלבארו אודריוסולה שהגיע בקיץ מסוסיאדד או אפילו לסרחיו לופס הצעיר והכישרוני בן ה-19 מקבוצת המילואים. בעמדת הבלם יש לריאל 3 שחקנים מחליפים: נאצ'ו, חסוס ואייחו וחאבי סאנצ'ס. בגלל שנאצ'ו כבר לא כל כך צעיר, נוציא אותו לרגע מהמשוואה. ואייחו שמאכזב מאז שחזר מהשאלה בפרנקפורט ועשוי לעזוב, אבל אם יקבל יותר הזדמנויות הוא יוכל להראות את הכישרון שבו. סאנצ'ס שווה להילקח בחשבון לעתיד. בלמה בן ה-21 של ריאל שיחק כבר מספר פעמים בבוגרים, השרה רוגע ויציבות ואפילו כבש שער.

 

דני סבאיוס (צילום: רויטרס)
דני סבאיוס(צילום: רויטרס)

 

בקישור, כדאי שפדריקו ואלוורדה (בן 20) יקבל יותר דקות במקום טוני קרוס שנותן עונה חלשה ולא בסטנדרטים של שחקן כמוהו. הדבר משמעותי יותר לאור העובדה שקרוס מסומן כמישהו שאמור לעזוב הקיץ. הפליימייקר בראהים דיאס נרכש בינואר תמורת 17 מיליון אירו ובקושי שותף. גם אם מדובר בהשקעה לעתיד,

הכנסתו לעניינים הכרחית לריאל כבר עכשיו כי זה בדיוק הזמן להריץ אותו. הוא שחקן שיוכל לתת מרץ ודם חדש במרכז השדה, ויש לו גם סיומת טובה. מי שנמצא כבר במעמד גבוה יותר מהם הוא דני סבאיוס, שדווקא היה אחת מנקודות האור בתקופה של ז'ולן לופטגי, אבל לאחרונה הוא לא משחק, וגם כשהוא מגרד דקות, הוא לא מנצל אותן היטב. מדובר בשחקן מפוצץ בכישרון, ולא נראה לי שפלורנטינו פרס רכש אותו רק כדאי שלא ישחק בברצלונה. הוא צריך לחזור לתמונה.

 

בקבוצת המילואים ניתן למצוא גם את החלוץ הארגנטינאי פרנצ'ו (20), אחת התקוות של נבחרת ארגנטינה לעתיד. הראש של גארת' בייל כבר לא בריאל, ויניסיוס פצוע ולוקאס ואסקס לא מרבה לכבוש, כך שחובה להריץ אותו מיידית בקבוצה הראשית. ריאל השקיעה לא מעט כסף בהחתמת צעירים, וזה בדיוק הזמן לראות מה הם שווים. הם יירקו דם על המגרש בשביל הסמל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים