שתף קטע נבחר

כדוריד: מ.כ באר שבע עשתה היסטוריה

העולה החדשה השיגה את המקום השמיני והאחרון בפלייאוף במחזור הסיום של העונה הסדירה. הפועל ראשל"צ ניצחה בחוץ את אשדוד המתרסקת ועלתה על חשבונה למקום השני. נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף

סדרות רבע גמר הפלייאוף (הטוב משלושה, יחלו ב-22 במרץ): מכבי ראשון לציון - מ.כ באר שבע, הפועל ראשל"צ - בני הרצליה, הפועל אשדוד - מכבי קריית מוצקין, א.ס רמת השרון - א.כ נס ציונה.

 

העונה הסדירה בליגת העל הגיעה אחר הצהריים (שישי) לסיומה. העולה החדשה, מ.כ באר שבע, עשתה היסטוריה כשבעונתה הראשונה בליגה העפילה לפלייאוף (סיימה שמינית) אחרי ניצחון 22:29 על בני הרצליה.

 

מילוש בוישיץ'  בפעולה (צילום: הרצל יוסף)
הישג היסטורי של ב"ש. מילוש בוישיץ' בפעולה(צילום: הרצל יוסף)

הרצליה, שהדהימה במחזור הקודם את מכבי ראשל"צ והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה בליגה אחרי 20 משחקים, ממשיכה לשמור על חוסר יציבות עם תוצאה מפתיעה מאוד.

 

מי שסבלה מניצחונה של ב"ש היא עירוני רחובות של ג'ו מתתיה. הרחובותים ידעו שרק הפסד של הדרומיים לצד ניצחון שלהם על הפועל קריית אונו (שאכן קרה - 26:34), יעלה אותם לפלייאוף מהמקום השמיני. אבל ב"ש ניצחה ורחובות תשחק בפלייאוף התחתון.

 

שניר נציה (צילום: חן קלדרון)
טיול קליל במשחק שלא קבע כלום. שניר נציה ממכבי ראשון לציון(צילום: חן קלדרון)

 

הפועל אשדוד והפועל ראשל"צ נפגשו בקרב ישיר על המקום השני. האשדודים, שנראים פשוט נורא בסיבוב השני (שישה הפסדים), המשיכו לאכזב עם 30:26. ראשל"צ מתאוששת אחרי עונה לא פשוטה, הן מקצועית והן מנטלית עם מותו של נובאק בוסקוביץ'. איתי סורקיס הצעיר בלט עם שמונה שערים.

 

א.ס רמת השרון סיימה במקום הרביעי אחרי ניצחון 29:33 על מכבי קריית מוצקין. אם רמה"ש הייתה מנצחת בפער של שישה שערים היא גם הייתה עוקפת את אשדוד בטבלה (לשתיים אותו מספר נקודות). רמה"ש סוגרת סיבוב שני מדהים עם 10 ניצחונות ב-11 משחקים. מכבי ראשל"צ חתמה את העונה הסדירה עם טיול קליל מול א.כ נס ציונה, ששיתפה את שחקני הספסל שלה במשחק שלא קבע לה דבר - 25:39.

 

בחלק התחתון של הטבלה, מ.כ חולון השיגה ניצחון חשוב 32:37 על האחרונה הפועל רמת גן, והיא תאבק עד הרגע האחרון עם רחובות על המקום התשיעי שמונע ירידה למבחנים נגד קבוצות הליגה הלאומית. בפלייאוף התחתון ייערכו שלושה מחזורים ולאחר מכן יחלו משחקי המבחן.

 

גיל פומרנץ (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
ריצה מדהימה של רמה"ש. גיל פומרנץ(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

טבלת הליגה הסופית

1. מכבי ראשון לציון 41 נקודות

2. הפועל ראשון לציון 31

3. הפועל אשדוד 29

4. א.ס רמת השרון 29

5. א.כ נס ציונה 22

6. מכבי קריית מוצקין 21

7. בני הרצליה 19

8. מ.כ באר שבע 18

*****************

9. עירוני רחובות 17

******************

10. מ.כ חולון 16

11. הפועל קריית אונו 12

******************

12. הפועל רמת גן 9

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
שחקני ב"ש חוגגים
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים