שתף קטע נבחר

לראשונה אי פעם: נשים בקרב המרכזי של רסלמניה

שארלוט פלייר, בקי לינץ', ורונדה ראוזי יעשו היסטוריה ב-9 באפריל כשייאבקו על אליפות הנשים של ה-WWE במשבצת היוקרתית ביותר בעולם ההיאבקות ולעיני יותר מ-80 אלף איש

היסטוריה ב-WWE. בעוד קצת פחות משבועיים (7 באפריל) ייערך אירוע השיא של עולם ההיאבקות "רסלמניה". בשונה מבעבר ובפעם הראשונה אי פעם, הקרב המרכזי של הערב יהיה קרב נשים.

 

הקרב המדובר על אליפות הנשים של הארגון יפגיש שלוש מהמתאבקות הכי מדוברות בשנים האחרונות: שארלוט פלייר – בתו של מתאבק העבר ריק פלייר, בקי לינץ' שנחשבת לאהובת הקהל ורונדה ראוזי המוכרת מעולם ה-MMA ומחזיקת התואר הנוכחית.

 

WWE (צילום: AP)
בקי לינץ'. האוהדים מתים עליה(צילום: AP)
 

 

המותג "רסלמניה" נחשב לאירוע הגדול ביותר בעולם ההיאבקות ולאחד ממותגי הספורט החזקים בעולם. השתתפות בקרב המרכזי שלו היא גולת הכותרת עבור כל מתאבק ובמשבצת הזאת היו בעבר אגדות כמו האלק הוגאן, דה רוק, ג'ון סינה, רומן ריינס ואחרים.

 

השנה תתקיים רסלמניה באצטדיון הפוטבול מטלייף בניו ג'רסי המכיל 82,500 מקומות ומהווה את הבית של ניו יורק הג'ייאנטס וניו יורק ג'טס.

 

WWE (צילום: AP)
לא רק הבת של. שארלוט פלייר(צילום: AP)

 

ההחלטה לתת את המשבצת היוקרתית לנשים היא המשך של מגמה בולטת בארגון. באוקטובר שעבר התקיים אירוע בתשלום (PPV) על טהרת הנשים בלבד בשם אבולושן, שנחשב להצלחה גדולה וזכה לביקורות אוהדות מהקהל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים