שתף קטע נבחר

פוקר: עורך דין ישראלי זכה ב-425 אלף דולר

אורי גלבוע בן ה-61 ניצח בטורניר בסוצ'י במסגרת סבב הפוקר האירופאי, והפך לשחקן הישראלי הראשון הזוכה בטורניר בסבב האירופאי ולשחקן המבוגר אי פעם העושה זאת. ואיך קשור לזה רוקי בלבואה?

עוד הישג מרשים לפוקר הישראלי. אורי גלבוע (61), עורך דין בעיסוקו המקצועי, ניצח בטורניר בסוצ'י מסבב ה-EPT) European Poker Tour) וזכה ב-425 אלף דולר. בעצם זכייתו גלבוע רשם מספרים הישגים תקדימיים: ראשית הוא השחקן הישראלי הראשון שזוכה בטורניר מסבב ה-EPT, מעבר לכך הוא השחקן המבוגר ביותר אי פעם הזוכה בטורניר בסבב הזה.

 

סבב ה-EPT הוא סדרה של טורנירים הנערכים ברחבי אירופה ומאורגן על ידי PokerStars, אתר הפוקר הגדול בעולם. גלבוע שילם קרוב ל-3,000 דולר עבור ההשתתפות בטורניר וגבר על 768 שחקנים בדרך לתואר ולפרס הכספי השמן. מה שמדהים לא פחות הוא שגם במקום השני סיים שחקן ישראלי, זכאר בבייב שזכה ב-259 אלף דולר.

 

אורי גלבוע (צילום מסך)
אורי גלבוע(צילום מסך)

 

גלבוע לבש במהלך שולחן הגמר של הטורניר חולצה של המתאגרף הקולנועי רוקי בלבואה, ולא פעם "חבט" ביריביו ללא רחמים ותוך הפגנת פוקר מצוין סלל את דרכו לניצחון. גם בראיון שהעניק אחרי הניצחון גלבוע ציטט משפט מהסרט רוקי ואמר ש"זה לא משנה כמה חזק אתה חובט, אלא כמה חבטות אתה מסוגל לספוג ולהמשיך להתקדם".

 

עולם הקלפים לא זר לגלבוע שמשחק מלבד פוקר גם ברידג' ואף שימש בעבר כנשיא התאגדות הברידג' הישראלית. עד לזכייה הנוכחית ההישג הגבוה ביותר שלו בפוקר היה מקום רביעי בטורניר הבאטל אוף מלטה ב-2015 שהעניק לו 59 אלף דולר. "אני שמח להיות הישראלי הראשון שמנצח בסבב", אמר גלבוע לאחר הזכייה, "הרמה של הפוקר בישראל נהייתה מדהימה. היו לנו המון הישגים בסבב השונים, ואני בטוח שאני לא האחרון שאזכה ב-EPT. אני אוטו-דידקט, אוהב ללמוד מהטעויות שלי ומשחקנים ישראלים צעירים. המשחק הזה פשוט מדהים ואני אוהב אותו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים