שתף קטע נבחר

ג'ודו: איתי גולן סיים חמישי בגראנד פרי אנטליה

הישראלי שמתחרה בקטגוריית משקל עד 90 ק"ג, הפסיד בקרב על הארד ליריב מטג'יקיסטן - הישג השיא שלו בקריירה. קוכמן הודח בסיבוב השלישי, ענבל לניר סיימה במקום השביעי

הג'ודוקא איתי גולן סיים היום (ראשון) במקום החמישי בגראנד פרי אנטליה - הישג השיא שלו בקריירה. הישראלי בן ה-22 שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 90 ק"ג הפסיד בקרב על מדליית הארד לאוסטופיריון קומרונשוך מטג'יקיסטן.

 

גולן פתח את יום הקרבות עם ניצחון באיפון על יריב מונגולי, בהמשך עבר מתחרה סלובני, וברבע הגמר, עבד קשה מול ירוסלטן מוזפרוב הקזחי, שם נזקק ל-8:06 דקות על המזרן עד שהשיג וואזארי ואת הניצחון.

 

איתי גולן (צילום: IJF)
גולן. בדרך למעלה(צילום: IJF)

 

בחצי הגמר גולן פגש את הגיאורגי גיורגי פפנשווילי, שהטיל אותו באיפון לאחר 1:36 דק' של קרב, ועבר להתמודד על מדליית הארד מול אוסטופיריון קומרונשוך מטג'יקיסטן.

 

באותו משקל התחרה גם לי קוכמן, שניצח בפתיחה יריבים מסין וליטא, אך בשמינית הגמר מול הבלארוסי יאהור ורפיו, ספג עונש שלישי בניקוד הזהב והודח מהתחרות.

 

אצל הנשים, ענבל לניר (במשקל עד 78 ק"ג) סיימה במקום השביעי, כשניצחה יריבה מרוסיה, אך בקרב הבא הפסידה לפורטוגלית ובבית הניחומים הפסידה ליריבה אמריקנית. באותה קטגוריית משקל, עומרי קניון הפסידה בקרב הראשון שלה בתחרות ליריבה ספרדייה.

 

במשקל מעל 78 ק"ג, רז הרשקו עלתה לרבע הגמר, לאחר ניצחון בוואזארי על סינית, אך הפסידה שם לקזחית באיפון ובסיבוב הראשון. בבית הניחומים היא הפסידה ליריבה מקומית וסיימה שביעית.


פורסם לראשונה 07/04/2019 15:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים