שתף קטע נבחר

הנשק החדש של ירושלים / טור

רפאל נאה סוגר מחזור בליגת העל בכדורסל: אמארה סטודמאייר התעלל במכבי ת"א, אילת לוהטת ומה קורה לחולון?

אמארה בא לליגה

ליגת העל ממשיכה לספק דרמות גם בסיבוב השלישי, והמשחק הגדול בין הפועל ירושלים למכבי ת"א היה הדובדבן שבקצפת. איזרוחו של אמארה סטודמאייר, שמאפשר לעודד קטש להשתמש בו גם בליגה המקומית, הוא תוספת כוח רצינית למחזיקת הגביע, שהתקשתה מול האלופה בשני המשחקים הראשונים אבל ניצחה הפעם. סטודמאייר היה נהדר, אבל המנצח הגדול בהארכה היה ג'יימס פלדין. נראה שירושלים התגברה מהר יותר ממכבי על ההדחה מאירופה. גם האוהדים של מכבי הפסידו  - קיום המשחק ב-18:45 הקשה עליהם להגיע למגרש, על המינהלת היה להתחשב בהם.

 

אמארה סטודמאייר (צילום: ראובן שוורץ)
אמארה סטודמאייר. נשק חדש בליגה(צילום: ראובן שוורץ)

 

חם באילת

ניצחון רביעי רצוף להפועל אילת ומאמנה שרון דרוקר, 69:90 על עירוני נהריה שמתחילה לבדוק את מצב האולמות בלאומית. המשחק הבא יהיה ההיפך הגמור, וגם יראה עד כמה אילת רצינית באמת – מחר (חמישי) בהיכל נגד מכבי ת"א.

 

 

שרון דרוקר על הקווים (צילום: אבי רוקח)
שרון דרוקר. אילת מגיעה להיכל(צילום: אבי רוקח)

 

מוזר בחולון

חולון ניצחה בענק את מכבי ת"א, אבל מה שקורה לה מאז מוזר מאוד – תבוסה באילת והפסד לנס ציונה שנהנתה מיום נדיר של דקוואן קוק (30 נקודות). אבל במקרה הזה מגיע קרדיט למנצחת – יש לנס ציונה תלכיד מצוין, ובשקט בשקט היא עושה עונה יפה מאוד.

 

גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים (צילום: ראובן שוורץ)
מאז הניצחון על מכבי. חולון נעלמה(צילום: ראובן שוורץ)

 

הימים הגדולים של דייסון

ג'רום דייסון הגיע להרצליה בתור הכוכב הוותיק שאמור לנסות ולהציל את הספינה הטובעת, והשבוע הוא הזכיר את הימים הגדולים בארץ בניצחון על מכבי ראשל"צ. הוא מנהיג, סקורר ושולט במשחק של קבוצתו. יכול להיות שהוא יהיה זה שישאיר את הרצליה בליגה.

 

ג'רום דייסון (צילום: אורן אהרוני)
ג'רום דייסון. מנהיג(צילום: אורן אהרוני)

 

אין הגנה בצפון

מי שאוהב הגנה – שלא יגיע לגן-נר. רוב הקבוצות שמגיעות לשם שוכחות לשמור. השבוע גלבוע/גליל התעלתה קרסה בבית מול הפועל ת"א וספגה 92:70.

 


פורסם לראשונה 09/04/2019 21:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמארה סטודמאייר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים