שתף קטע נבחר

כדוריד נשים: ארזים והרצליה בגמר הפלייאוף

לאחר שכבר פיגרה 1:0 בסדרת חצי־הגמר, הקבוצה של ניר וינטרוב השלימה קאמבק מרשים מול מכבי ראשל"צ עם 23:26 במשחק השלישי והמכריע. הרצליה הדיחה את הפועל ראשל"צ

אלופת המדינה בכדוריד נשים מכבי ארזים רמת־גן וסגניתה בנות־הרצליה העפילו הערב (חמישי) לסדרת גמר הפלייאוף (בפעם השלישית ברציפות), שתחל ב־17 בחודש באולם אוהל שם ברמת־גן.

 

לאחר שכבר פיגרה 1:0 בסדרת חצי־הגמר, מכבי ארזים רמת־גן של המאמן ניב וינטרוב, שסיימה שלישית את הליגה הסדירה, גברה בבית מכבי בראשון־לציון 23:26 על מכבי ראשון־לציון (מקום שני) של המאמן גלעד מאור והשלימה מהפך בדרך לניצחון 1:2 בסיכום. כזכור, מכבי ארזים רמת־גן, שהייתה הדאבליסטית, הפסידה את גביע המדינה מוקדם יותר העונה למכבי ראשון־לציון, כשנוצחה על־ידה בגמר (32:24). לראשל"ציות, שהפסידה לאורך כל הליגה הרגילה פעם אחת בלבד, והשבוע נחלה שני הפסדים בפלייאוף תוך ארבעה ימים, זו אכזבה גדולה, שכן בקבוצה ציפו ללא פחות מדאבל. ברמת־גן בלטו השוערת כריסטינה פלוגינה יחד עם שיר וקרט.

 

ז'קלין אנסטסיו מול שיר וקרט (צילום: חן קלדרון)
ז'קלין אנסטסיו מול שיר וקרט(צילום: חן קלדרון)

 

גם בסדרה המקבילה זכתה הקבוצה מהמקום הנמוך יותר. בנות־הרצליה, שמוקמה רק רביעית הדיחה את הראשונה הפועל ראשון־לציון, כשגברה עליה בנחלת יהודה 26:30 במשחק המכריע ו־1:2 בסדרה כולה. גם המוליכה נוצחה במשך כל הליגה פעם אחת ובשבוע אחד ספגה שני הפסדים. בשורות הרצליה הצטיינו מור שאול ודוניה טאסיץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון
ז'קלין אנסטסיו
צילום: חן קלדרון
מומלצים