שתף קטע נבחר

גביע העולם: לינוי אשרם שנייה במוקדמות

סגנית אלופת העולם פתחה טוב את התחרות בבאקו וסיימה את היום הראשון במקום השני. ניקול זליקמן חמישית. בנות הנבחרת עלו לגמר החמישה כדורים

פתיחה מצויינת ללינוי אשרם בגביע העולם בהתעמלות אומנותית הנערך בבאקו שבאזרבייג'אן. בתום יום המוקדמות הראשון, סגנית אלופת העולם מדורגת במקום השני.

 

אשרם בת ה-19, פתחה את המוקדמות עם תרגיל הכדור, לצלילי "אם אלה החיים" של קרן פלס, שם קיבלה 20.6 נקודות והמשיכה עם היכולת הנהדרת גם בתרגיל החישוק, שבו הוסיפה עוד 21.2 נקודות. בתום יום הפתיחה, אשרם צברה 41.8 נקודות, מה שמציב אותה במקום השני הכללי, כאשר היחידה שמקדימה אותה היא הרוסייה דינה אברינה עם 43.3 נקודות בסך הכל. במקום השלישי נמצאת ארינה אברינה עם 40 נקודות

 

לינוי אשרם (צילום: EPA)
לינוי אשרם(צילום: EPA)

 

ניקול זליקמן פתחה את התחרות עם תרגיל הכדור, עליו קיבלה 19.6 נקודות. היא  הוסיפה בחישוק עוד 19.9 נקודות, מה שמביא אותה ל-39.5 נקודות בסך הכל, והיא מדורגת במקום החמישי. לאחר שכל 72 המתעמלות ביצעו את התרגילים שלהן, שתי הישראליות עלו לגמרים בחישוק ובכדור.

 

גביע העולם בבאקו מהווה את ההכנה הגדולה האחרונה לקראת אליפות אירופה שתתקיים באותו אולם בעוד חודש, גם אליפות העולם בקיץ תיערך בבאקו. מחר (שבת), ייערך יום המוקדמות השני.

 

הנבחרת בגמר החמישה כדורים

בהמשך, עלתה להופיע גם נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל בתרגיל עם החמישה כדורים. הוא נפתח עם המוזיקה של "אם ננעלו" של עפרה חזה ז"ל, ומשם התרגיל הופך להיות הרבה יותר קצבי וממשיך לסטטיק ובן אל בשיר "גומיגם". בסיום זכו הבנות לציון של 21.750 נקודות.

 

נבחרת ישראל התעמלות אמנותית (צילום: אורן אהרוני)
עלו לגמר מהמקום השמיני. בנות הנבחרת(צילום: אורן אהרוני)

 

הנבחרת כוללת את בר שפוצניקוב, אופיר דיין, קארין וקסמן, אלי טולדו, שי בן רובי ונטלי רייץ. היא דורגה במקום השמיני מתוך 25 נבחרות שהגיעו לתחרות ועלתה לגמר.


פורסם לראשונה 26/04/2019 16:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים