שתף קטע נבחר

כדוריד: רמה"ש השוותה ל-1:1 מול מכבי ראשל"צ

השחקנים של אסף לוי מחקו פיגור בן 8 שערים, ניצחו 33:37 וקבעו שסדרת חצי גמר הפלייאוף תימשך לפחות ארבעה משחקים. מילאן פאבלוביץ' (11 שערים) והשוער אדם סאביץ' הצטיינו

גם הסדרה בין מכבי ראשון לציון לא.ס רמת השרון תימשך לפחות ארבעה משחקים. רמת השרון השוותה הערב (ב') ל-1:1 בחצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד כשניצחה באולמה 33:37. זאת, אחרי שאתמול השוותה גם הפועל אשדוד ל-1:1 מול הפועל ראשון לציון.

 

השחקנים של אסף לוי, שהפסידו 39:38 במשחק הראשון שהתקיים בבית מכבי, ביצעו הפעם מהפך מרשים. הם פיגרו בהפרש של שמונה שערים במחצית הראשונה ועלו ליתרון של 6 שערים בדקות האחרונות. השחקנים של סער פרנקל רשמו הפסד שני העונה ולא נראים בשיאם אחרי שבמהלך העונה גילו יתרון בולט על פני יתר קבוצות הליגה.

 

א.ס רמת השרון מכבי ראשון לציון (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל
קופמן וקראצ'יץ לא הצליחו לעצור את רמה"ש(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

 

מאמן רמה"ש, אסף לוי: "היינו כבר במקום הכי נמוך שיש, התחלנו לחזור ולטפס לאט לאט. במחצית כבר הבנו שהפיגור והסיפור לא גמור, ואנחנו בחזרה במשחק. במחצית השנייה, השחקנים השאירו הכל על המגרש. עשו את התוכנית הטקטית. אדם סאביץ' היה ענק בשער. עשינו מחצית של 24 שערים וספגנו 15. זה מטורף. נצטרך להתאושש מהר, לנצל את המומנטום - ונעשה את כל מה שאפשר להגיע הכי מוכנים למשחק 3".

 

כבשו לרמה"ש: מילאן פאבלוביץ' 11 שערים. חן פומרנץ 8, גיל פומרנץ 6, עמית גל 5 (ו-6 חטיפות), ליובימיר יוסיץ' 4 (ו-6 אסיסטים), אלעד קפון 2 ואלכס סיצ'נקו 1. כבשו למכבי ראשל"צ: ולדי קופמן 10, עמית סטלמן 7, יוני רוזנטל ורסטקו סטויקוביץ' 4 כ"א, מרקו מאטיץ' 3, ירמי סידי ויואב נאמן 2 כ"א, עומר גרא 1. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ
רמה"ש מול מכבי ראשל"צ
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשל"צ
מומלצים