שתף קטע נבחר

בשלישי: הפועל אשדוד צפויה לזכות באליפות היסטורית

כדוריד: הדרומיים יכולים להפסיד בהפרש של שבעה שערים בחוץ למכבי ראשל"צ, ועדיין להניף את הצלחת. יהב שמיר חתם בא.ס רמת השרון

סדרת גמר הפלייאוף המפתיעה ביותר בתולדות הכדוריד הישראלי תגיע מחר (שלישי, 19:30) לסיומה - כשהאלופה החדשה תוכתר. זו ככל הנראה תהיה הפועל אשדוד, שתניף לראשונה בתולדותיה את הצלחת, גם במקרה של הפסד רב שערים למכבי ראשון לציון.

 

לדרומיים יש יתרון של שמונה שערים במפגשים בין הקבוצות בתוך סדרת הגמר הזאת (1:2 לאשדוד בסדרה), כך שהם יוכלו להפסיד בפער של עד שבעה שערים ולזכות בתואר. ניצחון של ראשל"צ בשמונה שערים יגרור הארכה, כל הפרש גבוה מכך והצהובים יחגגו.

 

שחקני הפועל אשדוד חוגגים (צילום: אבי רוקח)
זה מתקרב. שחקני אשדוד אחרי המשחק הרביעי(צילום: אבי רוקח)

כמה נתונים מעניינים לקראת המשחק החמישי והמכריע: הפעם האחרונה בה ראשל"צ זכתה באליפות באולמה כשיתרון הביתיות אצלה הייתה לפני שבע שנים. ראשל"צ כבר השיגה ניצחון גדול העונה על אשדוד, ועשויה לשאוב ממנו עידוד - 29:36 במחזור הרביעי בליגה. מנגד, זה היה המפגש היחיד בו כבשה קבוצתו של סער פרנקל יותר מ-26 שערים נגד הדרומיים.

 

אשדוד יכולה להתעודד מכך שראשל"צ שיחקה העונה שישה משחקי פלייאוף בבית, והניצחון הגבוה ביותר שלה היה בהפרש של ארבעה שערים על רמה"ש. פעמיים היא ניצחה על חודו של שער, פעם בפער של שניים ועוד משחק בשלושה שערים. כמו כן, סיימה משחק אחד בתיקו.

 

גאבור לנגהנס הפועל אשדוד כדוריד (צילום: ראובן שוורץ)
ראשל"צ כנראה כבר לא תתפוס את אשדוד. גאבור לנגהנס(צילום: ראובן שוורץ)

 

שינוי כיוון ברמת השרון

אחרי כמה עונות בהן השוער הבכיר בא.ס רמת השרון היה זר, הקבוצה

ביצעה שינוי בקו המחשבה והחתימה לשלוש עונות את יהב שמיר בן ה-19, הנחשב לשוער העתיד של הענף. שמיר צפוי לחלוק את העמדה עם שוער ישראלי נוסף שיוחתם בקרוב.

 

לרמה"ש אין עדיין מאמן לעונה הבאה, אבל זה לא הפריע לה לחזק את הסגל בוולידצה סטויאנוביץ' מבני הרצליה, להאריך את החוזה של מילאן פאבלוביץ' וכאמור לצרף את שמיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
הכל מוכן לאליפות
צילום: אבי רוקח
מומלצים