שתף קטע נבחר

כדוריד: ניקולה מקסימוביץ' יאמן את רמת השרון

הסרבי שהגיע לפני לא מעט שנים למכבי ת"א, ידריך בשנתיים הקרובות את מחזיקת גביע ווינר אחרי סאגה ארוכה מול האקסית

לא.ס רמת השרון יש מאמן חדש. ניקולה מקסימוביץ' יחליף את אסף לוי וידריך את הקבוצה בשנתיים הקרובות. מקסימוביץ', שנחת בישראל לפני לא מעט שנים והחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, נחשב למאמן מוערך מאוד בארץ. לפני שנתיים הוביל את הקבוצה הבוגרת של הצהובים כנגד כל הסיכויים לגמר הפלייאוף בו הפסידה להפועל ראשון לציון. קודם לכן שימש כעוזרו של דראגן ג'וקיץ' במועדון.

 

"שמח מאוד להגיע למועדון כמו רמת השרון. הציפיות שלהם כמועדון תואמות לציפיות שלי. אני מבקש להודות למכבי ת"א על התקופה הנהדרת שעשינו יחד", אמר מקסימוביץ' אחרי החתימה.

 

מקסימוביץ' במעמד החתימה ברמת השרון (צילום: פרטי)
מקסימוביץ' במעמד החתימה ברמת השרון(צילום: פרטי)

 

חתימתו של מקסימוביץ' ברמת השרון לוותה בלא מעט דרמה. על הנייר החוזה שלו במכבי ת"א מסתיים ב-31 במאי, אך קבוצתו לא רצתה לשחררו וטענה כי מימשה עליו את האופציה לעונה הבאה על מנת שידריך את שנתון 2004 המוכשר שלה במחלקת הנוער. מכיוון שהוא עובד זר, לסרבי אסור לעבוד בשני מקומות עבודה שונים. מקסימוביץ' הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין לעזוב ולהתקדם בקריירה שלו. בסופו של דבר הוא חתם ברמת השרון.

 

מקסימוביץ' טס אתמול לגיאורגיה לאחר שמונה לאחרונה גם למאמן הנבחרת הבוגרת שלה. בתחילת חודש יוני הוא יוביל את הגיאורגים במוקדמות יורו 2020.

 

כזכור, בימים האחרונים ביצעה רמה"ש שלוש החתמות - יהב שמיר הצעיר יעמוד בשער הקבוצה, ולדיצה סטויאנוביץ' הגיע מבני הרצליה וחוזהו של מילאן פאבלוביץ' הוארך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניקולה מקסימוביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים