שתף קטע נבחר

בגלל חוב: פעילות איגוד הקליעה בסכנה

המטווח האולימפי בהרצליה טוען כי איגוד הקליעה חייב לו 82 אלף שקל, שטוענים מנגד: "לא הציגו לנו פירוט של החוב, זה לא עובד ככה"

בעקבות דרישה של חוב על סך 82 אלף שקל של איגוד הקליעה למטווח האולימפי בהרצליה, האחרונים הוציאו מכתב בו הודיעו כי ייאלצו החל מהיום (שישי) להפסיק את פעילות האיגוד במקום וינותקו המים והחשמל למשרדים.

 

הנהלת המטווח טוענת כי ביקשה כבר תקופה ארוכה לשלם את החוב, אבל לא קיבלו את הכסף למרות שהסכימו להקטין את הסכום. איציק יונסי יו"ר איגוד הקליעה, טוען מנגד: "טוענים שאנחנו חייבים 80 אלף שקל ולא מציגים לי פירוט של החוב. לדעתי אנחנו לא אמורים לשלם את החוב הזה, וגם אם כן יש תהליך מסודר של תביעה והוצאה לפועל. יש לנו בקרוב שורה של תחרויות כולל אליפות ישראל וזה לא עובד ככה".

 

איגוד הקליעה בצרות? (צילום: באדיבות התאחדות הקליעה הישראלית) (צילום: באדיבות התאחדות הקליעה הישראלית)
איגוד הקליעה בצרות?(צילום: באדיבות התאחדות הקליעה הישראלית)

 

אופיר בשן, מנכ"ל המטווח האולימפי, אמר מנגד: "הם מתנהגים בבריונות ופונים לתקשורת, יש להם חוב ומה אני יכול לעשות? ניסיתי לעזור להם כמה שאפשר גם קיצצתי להם בעבר, נתנו להם את כל האפשוריות, הם פנו למנהל הספורט ורוצים להעביר את המטווח האולימפי קרוב לביתו של היו"ר. לפני חודש הם קיבלו 400 אלף שקל ממשרד הספורט וכל שני וחמישי כולם שם טסים לחו"ל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים