שתף קטע נבחר

ראסטקו סטויקוביץ' עוזב את מכבי ראשל"צ

כדוריד: המועדון הודיע לפיבוט על כך שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, בה אמור התקציב לרדת בצורה משמעותית. כעת הוא אמור להגיע לישראל על מנת לסכם את תנאי התרת החוזה עליו הוא חתום

אחרי הכישלון בגמר הפלייאוף וההודעה של ראול סרוגו על עזיבה, המהפכה בסגל של מכבי ראשון לציון כבר החלה. בעונה הבאה צפויה הקבוצה להתבסס על סגל צנוע יותר, שיורכב בעיקר ממקומיים והסימן הראשון לכך ניתן כבר היום (ב').

 

הפיבוט ראסטקו סטויקוביץ' (37) לא ימשיך בעונה הבאה אחרי שקיבל על כך הודעה. הוא הגיע למועדון לפני שנה וכבן לאם יהודייה נרשם כשחקן ישראלי. בסיבוב הראשון הוא הציג יכולת מצויינת ושחקני ההגנה של היריבות התקשו לעצור אותו בתקופה בה דרסו הצהובים את הליגה ונראו בדרך לזכייה בדאבל.

 

רסטקו סטויקוביץ' מכבי ראשון לציון כדוריד (צילום: ראובן שוורץ)
רסטקו סטויקוביץ' (צילום: ראובן שוורץ)

 

לאחר מכן החלה ירידה משמעותית בסיבוב השני, וגם סטויקוביץ' סבל מנסיגה ביכולת, שהגיעה לשיאה בפלייאוף. מכבי ראשון לציון עברה בקושי את א.ס רמת השרון בסדרת חצי הגמר והפסידה בסדרת הגמר להפועל אשדוד, שזכתה באליפות היסטורית. סטויקוביץ' לא הזכיר בשלבים המכריעים את היכולת הגבוהה שהפגין בסיבוב הראשון, עד שבמשחק החמישי והמכריע מול אשדוד הוא אף לא פתח בשביעייה.

 

סטויקוביץ' קיבל את ההודעה בזמן שהותו מולדתו בסרביה. הוא חתום על חוזה לעונה נוספת ועל פי התכנון המקורי אמור היה להגיע לפתיחת האימונים באוגוסט. כעת הוא יגיע לישראל כבר בשבוע הבא על מנת לשוחח עם ההנהלה לגבי תנאי התרת החוזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ראסטקו סטיוקוביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים