שתף קטע נבחר

אחרי שנה וחצי: טדי רינר יחזור להתחרות

הג'ודוקא הצרפתי נרשם לתחרות הגראנד פרי במונטריאול, בודפשט וזאגרב, אבל לא צפוי להשתתף באליפות העולם בספטמבר

לאחר שנה וחצי ללא תחרויות, הג'ודוקא טדי רינר צפוי לחזור לראשונה למזרן התחרויות כבר בחודש הבא, אך לא בטוח שישתתף בתחרות האישית באליפות העולם.

 

 

רינר בן ה-30 התחרה בפעם האחרונה באליפות העולם בנובמבר 2017, אז הוא זכה במדליית הזהב בתחרות שהתקיימה במרקש שבמרוקו. מאז הוא רק התאמן וערך מחנות אימונים ביפן וארצות הברית.

 

שוב נראה אותו מתחרה. רינר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שוב נראה אותו מתחרה. רינר(צילום: אורן אהרוני)

 

הג'ודוקא המצליח החל להתאמן באופן רציף בחודש האחרון בצרפת, אך הרעב לחזור להתחרות הובילו אותו היום (שבת) להירשם למספר תחרויות בחודש הבא - בינהן הגראנד פרי במונטריאול, בודפשט וזאגרב.

 

רינר סימן את המטרה העיקרית שלו בקמפיין הזה - המשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הבא: "בספורט שלי יש רק אלוף עוד אולימפי אחד שזכה בשלוש מדליות זהב וזה טדאהירו נומורה. אם אנצח בטוקיו, אהיה היחיד שמחזיק בארבע מדליות אולימפיות. זה אתגר".

 

לא ייפגשו באליפות העולם. רינר וששון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא ייפגשו באליפות העולם. רינר וששון(צילום: אורן אהרוני)

 

מי שנמצא לצידו במשך 17 שנים הוא המאמן פרנק צ'מבלי, שאמר: "הרצון נמצא שם, זה כבר דבר טוב מאוד כי עברה שנה מאז שהוא הפסיק להתאמן. הוא מתחיל להיכנס לכושר ויש לו המון מוטיבציה לחזור. הוא רוצה להצליח וכמה שיותר מהר".

 

לידיעת אורי ששון, צ'מבלי לא מייעד לרינר השתתפות באליפות העולם בטוקיו בספטמבר הקרוב. "יש לרינר עדיין כמה קילוגרמים מיותרים והוא יתחרה בתחרות הקבוצתית", הסביר המאמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים