שתף קטע נבחר

תחרות "שבע הגבעות": מורז התקרבה לקריטריון

השחיינית הישראלית השוותה את השיא הלאומי שלה ב-50 מ' חופשי כשקבעה 25.12 ש'. אנסטסיה גורבנקו שברה פעם נוספת את שיא הנוער וגם עקפה את האלופה האולימפית קטינקה הוסו

הצגת הגמרים הראשונה של תחרות "שבע הגבעות" ברומא נערכה הערב (שישי), כאשר תשעה שחיינים ישראלים זינקו למים למשחים המהירים. את התוצאה המרשימה ביותר השיגה אנדראה מורז, שהשוותה את שיאה הישראלי במשחה ל-50 מטר חופשי כשקבעה 25.12 שניות.

 

עם זאת, עדיין חסרות לה שמונה מאיות כדי להשיג את הקריטריון לאליפות העולם במשחה זה, אך זו ללא ספק תוצאה טובה לשלב הזה של העונה והיא עוד עשויה להשיג את היעד.

 

בכושר טוב. מורז (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בכושר טוב. מורז(צילום: אורן אהרוני)

 

אנסטסיה גורבנקו, שרק הבוקר שברה את שיא הנוער ב-50 מטר גב, עשתה זאת פעם נוספת עם תוצאה של 28.65 שניות ומקום תשיעי. הפרט הפיקנטי של המשחה הזה הוא שגורבנקו הגיעה מקום אחד לפני לא אחרת מאשר האלופה האולימפית קטינקה הוסו, ששחתה ארבע מאיות לאט יותר.

 

תומר פרנקל, ששבר הבוקר את השיא הישראלי ב-100 פרפר, סיים במקום החמישי בגמר עם 52.31 ש'. מי שהפתיע במשחה זה הוא גל כהן גרומי הצעיר, שסיים תשיעי ושבר את שיא גילאי 17 עם 52.93 שניות.

 

אנסטסיה גורבנקו בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
ממשיכה לשבור שיאים. אנסטסיה גורבנקו(צילום: אורן אהרוני)

 

יהונתן קופלב סיים במקום הרביעי בגמר 50 מטר גב ופספס מדליה במעט עם 25.31 שניות. יעקב טומרקין, ששחה בגמר ב', הרשים עם 25.25 ש' במשחה המשני שלו, כשמיכאל לייטרובסקי הגיע מיד אחריו עם 25.32 ש'.

 

את משחי הערב עבור הישראלים השלימו דניס לוקטב, שסיים במקום השישי בגמר 400 חופשי עם 3:53.53, ומירון חירותי שסיים עשירי ב-50 חופשי עם 22.33 שניות. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנדראה מורז
צילום: אורן אהרוני
מומלצים