שתף קטע נבחר

מחר: גביע העולם בסנוקר יוצא לדרך עם נבחרת ישראל

עדן שרב ושחר רוברג חוזרים לאליפות העולם לנבחרות ויפגשו במשחק הראשון (7:00) את מלזיה, מדינה שאינה מקיימת יחסים דיפלומטיים עם ישראל. יתר הנבחרות בבית הישראלי: סקוטלנד, בלגיה, קפריסין ואיחוד האמירויות

רגע לפני שסבב הסנוקר המקצועני חוזר לעונה חדשה, מחר (ב') ייפתח בסין טורניר גביע העולם, מעין אליפות עולם בסנוקר לנבחרות הנערכת אחת לשנתיים – וגם הפעם תהיה שם נציגות ישראלית. נבחרת ישראל שערכה את הופעתה הראשונה בתחרות לפני שנתיים, הוזמנה פעם נוספת כשבדיוק כמו ב-2017 הרכב השחקנים יהיה המקצוען הישראלי-סקוטי עדן שרב ושחר רוברג שסיים השנה במקום השלישי באליפות אירופה לחובבים שנערכה באילת.

 

ישראל הוגרלה לבית 3 יחד עם סקוטלנד החזקה עם ג'ון היגינס האגדי וסטיבן מגווייר, בלגיה בשורותיה משחק לוקה ברסל, מהשחקנים הצעירים הבולטים בעולם ובן מרטנס, קפריסין, מלזיה ואיחוד האמירויות. שתי המדינות האחרונות אינן מקיימות יחסים דיפלומטיים רשמיים ומעניין יהיה לראות האם נבחרות הסנוקר שלהן יופיעו להתמודדות. למעשה, השאלה הזו תעמוד למבחן כבר מחר (7:00 שעון ישראל) אז ישראל אמורה לפגוש את מלזיה למשחק הפתיחה שלה.

 

שרב. איך תסתיים האליפות עבור ישראל? ()
שרב. איך תסתיים האליפות עבור ישראל?

 

המשחקים בשלב הבתים יורכבו מחמישה משחקונים, ארבעה משחקוני יחידים ומשחקון זוגות. כל ניצחון במשחקון מעניק נקודה – שתי הנבחרות בכל בית עם מספר הנקודות הגבוה ביותר יעפילו לרבע הגמר. באליפות הקודמת רשמו שרב ורוברג הופעה מכובדת, ניצחו בשני משחקים וסיימו במקום הרביעי בבית. רק על עצם ההשתתפות מובטח לשרב ורוברג פרס בסך 7,500 דולר – כשהוא כמובן ישתדרג בהתאם למיקום בו יסיימו.

 

המנצחת תזכה ב-200 אלף דולר. סין המארחת זכתה בשלוש האליפויות האחרונות וגם הפעם עם צמד חזק מאוד הכולל את דינג ג'ונווי ויאן בינגטאו היא לבטח אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף. אנגליה אמנם לא שלחה לתחרות את אלוף העולם המכהן ג'אד טראמפ ואת המדורג ראשון בעולם רוני אוסאליבן, אך גם כך היא תציג נבחרת חזקה מאוד עם שני שחקנים צעירים מעולים קיירן ווילסון וג'ק ליסווסקי.

 

ג'אד טראמפ (צילום: גטי אימג'ס)
טראמפ. אנגליה נתנה לו לנוח(צילום: גטי אימג'ס)

 

לו"ז נבחרת ישראל באליפות (שעון ישראל)

יום ראשון, ישראל - מלזיה, 7:00

יום שני, ישראל – בלגיה, 14:30

יום שלישי, ישראל – סקוטלנד, 14:30

יום רביעי, ישראל – איחוד האמירויות, 14:30

יום חמישי, ישראל – קפריסין, 8:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
עדן שרב, שחר רוברג
צילום: פרטי
מומלצים