שתף קטע נבחר

פוקר: שלישייה ישראלית ניצחה בטורניר הקבוצתי בסבב אליפות העולם

אוהד גייגר (בטורניר הראשון שלו בסבב), ברק ויסברוד (בביקור הבכורה בלאס וגאס) ודניאל דיין יחלקו ביניהם 168,395 דולר. זהו הצמיד הרביעי בו זוכים ישראלים השנה – והיוקרתי מכולם

ההצלחה הישראלית בסבב אליפות העולם בפוקר נמשכת. ברק וייסברוד, אוהד גייגר ודניאל דיין ניצחו יחדיו בטורניר קבוצתי ויחלקו ביניהם 168,395 דולר, וכמובן את צמיד אליפות העולם הנחשק. זהו כבר הצמיד הרביעי בו זוכים שחקנים ישראלים השנה. קדמו להם יובל ברונשטיין, אלי אלעזרא ואסי משה.

 

בטורניר קבוצתי כל אחד מהשחקנים משחק בשלב אחר של הטורניר. גייגר (26), שחקן קאש בעיקרו שהשתתף בפעם הראשונה בטורניר במסגרת סבב אליפות העולם, שיחק ביום השני של הטורניר, אבל מי שחתם את הניצחון בשולחן הגמר היה וייסברוד (26). השלישייה הישראלית סיימה ראשונה מבין 976 קבוצות שהתחילו את הטורניר. הם הבהירו שייקחו כעת כמה ימי חופש רק כדי לעכל את עצם הזכייה בצמיד.

 

 

"זה מדהים, מעבר למדהים", אמר דיין (25) לאחר הניצחון, "אנחנו לא יכולים להסביר כמה זה חשוב עבורנו". וייסברוד סיפר על החוויה בשולחן הגמר: "הכסף לא שינה לי, אלא הצמיד. אני בן 23, בפעם הראשונה שלי בלאס וגאס. הרגשתי שיש יותר על הכף הפעם".

 

עבור וייסברוד מדובר בהמשך לתקופה מרשימה מאוד, רק לפני שבוע הוא זכה ב-100 אלף דולר אחרי שניצח בטורניר במלון הונישייאן. בסוף מאי הוא ניצח בטורניר נוסף בונישייאן שהכניס לכיסו 44 אלף דולר ובסוף אפריל ניצח בטורניר במלון הווין וזכה בכמעט 80 אלף דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים