שתף קטע נבחר

קופלב ולייטרובסקי קבעו את הקריטריון לאליפות העולם

שחייה: שני השחיינים יצטרפו למשלחת שתצא לאליפות שתתקיים בחודש הבא בדרום קוריאה. לייטרובסקי הצעיר, שניצח במשחה ל-50 גב בתחרות הקירטריונים בווינגייט: "יש לי פרפרים בבטן". קופלב שסיים אחריו אמר: "לא הצלחתי לעמוד במשימה לפני שבוע, והנה היום תיקנתי"

שני ספורטאים ישראלים נוספו הערב (שישי) למשלחת לאליפות העולם בשחייה שתתקיים בחודש הבא בדרום קוריאה - יהונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי במשחה ל-50 מטר גב, לאחר שסיימו במקומות הראשונים בתחרות הקריטריונים בווינגייט.

 

קופלב זינק עם פציעה קטנה באחת האצבעות, אך זה לא מנע ממנו לסיים בזמן של 24.88 שניות, טוב יותר מהקריטריון שעמד על 25.17 שניות. למרות זאת, התוצאה הספיק לו רק למקום השני. מי שהקדים אותו היה לייטרובסקי עם 24.84 שניות.

 

יהונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי  (צילום: אורן אהרוני)
לייטרובסקי וקופלב חוגגים את ההישג(צילום: אורן אהרוני)
יהונתן קופלב מזנק למים (צילום: אורן אהרוני)
קופלב מזנק למים. "בסוף עשיתי את זה"(צילום: אורן אהרוני)

 

"יש לי עכשיו פרפרים בבטן", סיפר לייטרובסקי הצעיר. קופלב, שמנוסה יותר במעמדים האלו וגם השתתף בגמרים באליפות העולם, אמר: "ברומא לא הצלחתי לפני שבוע להשיג את הקריטריון, יש ימים כאלה שהדברים לא מתחברים, אבל הנה, עשיתי את זה".

 

במשחה המקביל לנשים, סיימה ראשונה אור תמיר לאחר 30.51 שניות. במשחה ל-50 מטר פרפר לבנים, דורג ראשון מירון חירותי עם 23.67 שניות והקדים את מרקוס שלזינגר עם 23.88 שניות באותו המשחה לבנות דורגה ראשונה ג'סיקה שפילקו עם 27.75 שניות.

 

בגמר 200 מטר חופשי ניצח דניס לוקטב עם 1:48.50 דקות. אצל הנשים במשחה זה סיימה ראשונה גלי זילברברג עם 2:03.31 דקות. בגמר 200 מטר חזה ניצח יבגני ממין עם 2:18.01 דקות ובנשים אנסטסיה גורבנקו לאחר 2:29.84 דקות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
קופלב (מימין) ולייטרובסקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים