שתף קטע נבחר

כדוריד: נבחרת הנוער מתחילה את אליפות אירופה הפתוחה

הכחולים-לבנים ייפגשו בצהריים (13:15) את אסטוניה וב-19:00 ישחקו מול גיאורגיה. בהמשך התחרות יתמודדו מול ספרד, נורבגיה ואיי פארו. שלוש הראשונות בבית יעפילו לפלייאוף

נבחרת הנוער תחל בצהריים (שני, 13:15) את דרכה באליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 בשבדיה, כשהיא תפגוש את אסטוניה. בשעה 19:00 יערכו הכחולים-לבנים כבר את משחקם השני בטורניר, הפעם נגד גיאורגיה.

 

ביום שלישי תפגוש ישראל את ספרד וברביעי את נורבגיה ואיי פארו, ובכך תשלים את משחקי שלב הבתים הראשון. יש לציין כי המשחקים הם לא במתכונת של 60 דקות, אלא של 50 דקות (25 בכל מחצית). שלוש הראשונות מכל בית (ישראל בבית 3) מעפילות לשלב הפלייאוף.

 

נבחרת הנוער בכדוריד (צילום: איגוד הכדוריד)
הנבחרת בנתב"ג(צילום: איגוד הכדוריד)

 

סגל הנבחרת: שוערים - יותם בוחניק (נס ציונה), דניאל פלד (רמה"ש), שחקני שדה: פינה שמאל - תום לייבוב (אס"א ת"א), רועי ליבגוט (הפועל ראשל"צ). מקשר שמאל – תום רוזנפלד )קרית אונו), גיא ירימי (רמה"ש), מרכז – עידן בטיטו (הפועל ראשל"צ), איתי שלמא (מכבי ראשל"צ), אור לוי (חולון), נדב כהן (רחובות), מקשר ימין – אביב שרעבי (הפועל ראשל"צ), יונתן הדר (מכבי ראשל"צ). פינה ימין - אלון שולמן (מ.כ חולון), מקשר יפתח דהן (בני הרצליה), פיבוט - אור ממן (מ.כ חולון), גל עזריאל (מכבי ראשל"צ).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
נבחרת הנוער בכדוריד
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים