שתף קטע נבחר

בייסבול: ישראל בגמר אליפות אירופה בדרג ב'

הנבחרת השיגה ניצחון 12:13 דרמטי על רוסיה באליפות המתקיימת בבולגריה והבטיחה את מקומה במשחק המכריע על העלייה לדרג א'. היריבה בגמר: רוסיה או סרביה

נבחרת הבייסבול של ישראל עלתה היום (חמישי) לגמר אליפות אירופה בדרג ב' המתקיימת בבולגריה, לאחר ניצחון 12:13 דרמטי על רוסיה החזקה. הכחולים-לבנים הגיעו למשחק המפתח מול הרוסים אחרי שהשיגו שלושה ניצחונות רצופים. הם ידעו שניצחון נוסף יבטיח את הכרטיס לגמר בהתמודדות העלייה לדרג א', ויהיה צעד גדול לעבר הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020.

 

הפתיחה הייתה דווקא של רוסיה, שסיימה את האינינג הראשון עם 0:3, אך ישראל השיגה 0:3 משלה באינינג הבא. המשחק המשיך להיות שקול ובתום האינינג התשיעי לוח התוצאות הראה 8:8. המשחק נכנס לאינינג עשירי, שם רוסיה פתחה חזק והשיגה עוד ארבע נקודות. לאחר מכן הגיע תורה של ישראל לחבוט, שם הצליחו השחקנים לבצע מהפך בדרך ל-12:13 גדול שהבטיח את הכרטיס למשחק הגמר.

 

נבחרת ישראל בבייסבול. קרובה לדרג א' (צילום: AP) (צילום: AP)
נבחרת ישראל בבייסבול. קרובה לדרג א'(צילום: AP)

 

מחר תתמודד ישראל מול אירלנד למשחק לפרוטוקול, בעוד שרוסיה תקווה למעידה של סרביה הערב מול הנבחרת המקומית החלשה. אם זה לא יקרה, מחר תתמודד רוסיה מול סרביה בקרב ישיר על המקום השני בבית ועל הזכות לפגוש את ישראל בגמר.

 

הקבוצה המנצחת בדרג זה תעלה לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה בדרג א' בספטמבר, בטורניר של שלושה משחקים בסוף החודש מהבית המקביל. הנבחרת המנצחת באליפות דרג א' תהיה המדינה השנייה שתעפיל למשחקים האולימפיים (אחרי המארחת יפן), ומקומות 2-6 יזכו להגיע לטורניר הזדמנות האחרונה לאולימפיאדה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
נבחרת ישראל בבייסבול
צילום: AFP
מומלצים