שתף קטע נבחר

אליפות העולם בשחייה אמנותית: ישראל במקום ה-12

אחרי העלייה ההיסטורית לגמר, הנבחרת הציגה תרגיל טוב, זכתה לעידוד נרחב מהקהל בדרום קוריאה, ושיפרה את הציון מהמוקדמות. רוסיה זכתה, סין ואוקראינה במקומות השני והשלישי בהתאמה

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית, שהעפילה אתמול לראשונה בהיסטוריה לגמר אליפות העולם, סיימה היום (שלישי) במקום ה-12 את התרגיל הטכני, בתחרות הנערכת בגוואנגג'ו שבדרום קוריאה.

 

הנבחרת צברה 82.5039 נקודות, שיפור של מעל לחצי נקודה לציון שקיבלו במוקדמות. התרגיל היה אחיד ונקי מטעויות וזכה לעידוד נרחב מהקהל.

 

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית (צילום: AP)
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית במהלך התרגיל(צילום: AP)

 

במדליית הזהב, בפעם השביעית ברציפות, זכתה רוסיה עם 96.9426 נקודות. הנבחרת הסינית הסתפקה במקום השני עם 95.1543 נקודות ושלישית התמקמה נבחרת אוקראינה עם 93.4514 נקודות.

 

נבחרת ישראל עדיין לא סיימה את דרכה באליפות. בימים הקרובים היא תיקח חלק בתרגיל הקומבינציה ובתרגיל החופשי האולימפי, ולמרות שמתחרות זו הן לא יצליחו להשיג את הכרטיס האולימפי, ינסו לעשות זאת במהלך השנה הקרובה.

 

השחייניות הישראליות בפעולה (צילום: getty images)
השחייניות הישראליות בפעולה(צילום: getty images)

 

בתרגיל הדואט, הצמד שלי בובריצקי ועדן בלכר סיימו במקום ה-18 מתוך 46 את המוקדמות עם ציון של 81.8333 נקודות ובכך רשמו שיפור של 6.83 נקודות לציון הישראלי באליפות זו לפני שנתיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית
צילום: AP
מומלצים