שתף קטע נבחר

כוכב ה-WWE ג'ימי אוסו שוב נעצר

המתאבק הידוע וחצי מהצמד "האוסוס" נתפס בפלורידה כשהוא נוהג בהשפעת אלכוהול ומעל המהירות המותרת. ארגון ההיאבקות הוציא הודעה: "הוא אחראי על המעשים שלו"

זאת לא השנה של כוכב ה-WWE ג'ימי אוסו. אוסו או בשמו האמיתי ג'ונתן פאטו, נעצר אמש (חמישי) בפלורידה בעקבות נהיגה בשכרות ומהירות יתר. זאת הפעם השנייה השנה שהמתאבק נלקח למעצר, אחרי שפברואר נעצר בדטריוט בשל הפרעה לסדר הציבורי.

 

על פי דוח המשטרה, הרכב בו נהג אוסו סטה משמאל לימין ועורר את תשומת הלב של השוטרים שקראו לו לעצור. כשהגיעו לרכבו הריחו ריח חזק של אלכוהול, אך המתאבק סירב להיבדק בבדיקת ינשוף. בשל סירובו לעבור את הבדיקה אי אפשר לדעת בדיוק את כמות האלכוהול שהייתה בדמו, אך זה היה מספיק עבור השוטרים כדי לקחת אותו כאמור למעצר. בסופו של דבר אוסו שילם ערבות בסך 1,000 דולר ושוחרר.

 

ג'ימי אוסו  (צילום: AP)
ג'ימי אוסו. היסטוריה של מעצרים(צילום: AP)
 

 

העיתוי של המעצר די אומלל עבור אוסו. ביום שני האחרון במהלך התוכנית השבועית של הארגון RAW, ג'ימי אוסו ואחיו ג'יי ביקשו מהמתאבק ג'ון סינה לבצע קטע ראפ באמצע הזירה. המתאבק האגדי קיבל את האתגר ובמהלך הפריסטייל (המתוסרט) שלו, צחק על העובדה שג'ימי אוסו נעצר השנה וכן ב-2011. אגב, לפני פחות משבועיים נעצר כוכב אחר בארגון, ג'ף הארדי, וגם במקרה הזה היה מעורב אלכוהול.

 

ג'ימי אוסו בן ה-33 ערך את הופעת הבכורה של ב-WWE בשנת 2010 כחלק מהצמד "האוסוס", ביחד עם אחיו התאום ג'יי (ג'ונתן פאטו). השניים הם בניו של אגדת העבר ראקישי. הם נחשבים לצמד מצליח במיוחד וזכו עד כה 6 פעמים באליפות הזוגות של הארגון. ב-WWE הוציאו הודעה בעקבות האירוע בה נאמר: "ג'ונתן פאטו אחראי על המעשים שלו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים