שתף קטע נבחר

ליגיונר נוסף: אדיר כהן חתם בווינטרטור השווייצרית

כדוריד: המקשר שזכה עם אשדוד באליפות, יוצא לחו"ל בגיל 20. הישראלי השישי שישחק בעונה הקרובה באירופה

אדיר כהן חתם לשלוש שנים בווינטרטור, סגנית אלופת שווייץ. המקשר בן ה-20 (1.97 מ') כיכב בעונה החולפת במדי הפועל אשדוד ועזר לה לזכות באליפות המדינה לראשונה בתולדותיה.

 

הליגה השווייצרית נחשבת לכזאת שלא מעט שחקנים בה ביצעו בעבר קפיצת מדרגה אל עבר הבונדסליגה השכנה או ליגות חזקות אחרות כמו בצרפת ובספרד.

 

אדיר כהן (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
כהן. יתקדם גם באירופה?(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

"זה ללא ספק קפיצת מדרגה והתקדמות מאוד גדולה בקריירה. אני מגשים חלום עם המעבר לליגה אירופית, וזה כמובן מרגש. אני מתכוון לעבוד קשה, להשלים פערים, ולעשות את ההתקדמות שמצפים ממני", אמר כהן.

 

המקשר אף סיפר ממי הוא שואב השראה בנוגע לקריירה בחו"ל: "אני כמובן לא נכנס להשוואות, אבל הדרך שחן פומרנץ עשה, כשהגיע בתחילת הקריירה לליגה הבכירה בשווייץ, ומשם עבר לבונדסליגה הגרמנית, שזה הטופ של אירופה, מהווה עבורי מודל להשראה".

 

אדיר כהן ודייויד מוסינדי (צילום: עוז מועלם)
כהן ומוסינדי. שניים מתוך ששת הליגיונרים(צילום: עוז מועלם)

 

הקשר בין כהן למועדון השווייצרי נוצר דרך שוער אשדוד, טומיסלאב סטויקוביץ', שאחד מחבריו הקרובים הוא המנהל הספורטיבי של וינטרטור. "הם התחילו לעקוב אחרי, ואני יודע שגם דיברו עם רסטקו סטויקוביץ' וניקולה מקסימוביץ' שהמליצו עליי. הם זימנו אותי למבחנים וקיבלתי את החוזה".

 

כהן יהיה הישראלי השישי בעונה הקרובה באירופה, והוא מצטרף לשני בוגרי פרויקט גרמניה, יונתן דיין (גומרסבאך, גרמניה) ויואב למברוזו (אייזנאך, גרמניה), ולדניאל מוסינדי (ארלנגן, גרמניה), דן טפר (שארבור, צרפת) ורם טורקניץ (וירבורג, שבדיה).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים