שתף קטע נבחר

על הגל: יובל בנאי ושלומי ברכה הלהיבו בחוף הילטון

תחרות גלישת גלים ייחודית - ה"אנטי-פרו" - הביאה את כוכבי "משינה" לחוף. הזוכה הגדול: איציק קונפורטי, שניצח בדרמה גדולה את רותם סולרצ'יק

היום (רביעי) התקיימה בחוף הילטון בתל אביב תחרות גלישת גלים ייחודית - ה"אנטי-פרו". הרעיון שעמד מאחורי היוזמה של ארתור רשקובן, שהפיק את האירוע והנחה אותו, הוא לאפשר לחולי גלישה תל אביביים שאינם מקצוענים לחוות משהו מעולם הגלישה המקצועני התחרותי.

 

התחרות, שנתמכה על ידי "רוקה", "אגאדיר" וארגון הגלישה, עמדה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תחרות מקצוענית, מרמת ההפקה ועד אמת צוות השופטים שהורכב מחברי ארגון הגלישה הישראלי (ISA). המנצח במקצה המרכזי היה איציק קונפורטי, לא לפני דרמה ענקית. מי שסיכן את הניצחון שלו לאורך כל הדרך היה רותם סולרצ'יק, שבמהלך המקצה פרק את האצבע, ירד אל החוף כדי להחזיר אותה למקום, חזר למים וסיים במקום השני. שלישי סיים ליאור בוטס ורביעי דניאל סולטן.

 

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
"דור המייסדים" בתמונה קבוצתית(צילום: ראובן שוורץ)

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
אתם מכירים אותו בפוזה אחרת. יובל בנאי(צילום: ראובן שוורץ)

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
"משינה" על החוף(צילום: ראובן שוורץ)

 

לצד התחרות התקיימו גם שני מקצי ראווה ייחודיים. בראשון השתתפו גולשים מקצועניים במשך חצי שעה, והשני זכה לכינוי מקצה "דור המייסדים", בו נכנסו למים האנשים שנמצאים בבסיס ההתפתחות של ענף גלישת הגלים בתל אביב עוד מהשנים בהן היה בחיתוליו: אחד אחרי השני עלו על הגלשן ניר אלמוג, גלי זינר, אמור קנצפולסקי, נתן פליישר, דורון תאג'ר.

 

שניים שהפכו לדמויות מרכזיות בתרבות הישראלית מתחום אחר לגמרי - אבל שייכים באופן מובהק גם לחבורת הגולשים הוותיקה הזו - הם חברי להקת "משינה", שלומי ברכה ויובל בנאי, שהראו שיש להם עוד הרבה מה להציע.

 

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
שלומי ברכה בפעולה(צילום: ראובן שוורץ)

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
למרות שגם נפל מהגלשן(צילום: ראובן שוורץ)

גלישה (צילום: ראובן שוורץ)
מפיק האירוע. ארתור רשקובן(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יובל בנאי ושלומי ברכה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים