שתף קטע נבחר

אתלטיקה: ישראל הוחזרה לדרג ב'

בעקבות החלטת ההתאחדות האירופית שרק ארבע נבחרות ינשרו לדרג ג', ולא חמש כמתוכנן, נבחרת ישראל נמנעה מהירידה. אם רוסיה תוחזר מהשעיה, היא צפויה גם כן להתמודד בדרג השני

רק לפני מספר שבועות, נבחרת האתלטיקה של ישראל ירדה לדרג ג' בליגת האומות האירופית, בתום תחרות דרמטית בקרואטיה. הבוקר (רביעי) התברר שהיא חזרה לדרג ב'. ההתאחדות האירופית פרסמה כי ההחלטה נפלה בעקבות טענות על השינוי בהפעלת הליגות. בסופו של דבר הוחלט על רקע הביקורות שרק ארבע נבחרות, ולא חמש כפי שתוכנן, ינשרו לדרג האחרון.

 

הידיעה על הכוונה להחזיר את ישראל לדרג השני פורסמה לאחרונה בלעדית ב-ynet ספורט. ישראל נשרה אז אחרי מאבק מרתק עם אוסטריה, שהוכרע רק במקצוע האחרון, ריצת השליחים 100X4 מ', שבו נפסלו שתי היריבות העיקריות על ההישרדות. הדבר יצר יתרון של 2.5 נקודות לאוסטרים. אך לאחר מכן ישראל נפסלה בגלל נפילת המקל, שהורם באופן לא חוקי לפי ההנחיות החדשות.

 

דיאנה ויסמן בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
דיאנה ויסמן. תרוץ בליגת היהלום(צילום: אורן אהרוני)

 

במקרה שרוסיה - המושעית מפעילות בינלאומית בגלל מדיניות בדיקת הסמים שלה - תוחזר, היא תהיה אחת היריבות של ישראל בדרג ב'. במקרה כזה, רוסיה תהפוך למועמדת המובילה לעלות לדרג א'.

 

בינתיים מתכוננת נבחרת השליחות של ישראל ב-4X100 מטר להתחרות במוצאי שבת בליגת היהלום בפאריז. הרביעייה כוללת את דיאנה ויסמן, אולגה לנסקי, גל קדמון ואילנה דורפמן, והמחליפה היא ג'ומאן ג'ובראן. הרביעייה השיגה בקרואטיה שיא לאומי 44.85 שניות, ומטרתה להשתלב בין 16 הבכירות באירופה. נוסף על כך, ויסמן, שיאנית ה-100 מ' של ישראל (11.27 שניות), מועמדת להשתלב במרוץ המשני בפריז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים