שתף קטע נבחר

יואב כץ: "כבר שנים שהשליטה בעיר היא שלנו"

בעלי הפועל חיפה מתכונן לדרבי מול מכבי חיפה ובטוח מי הקבוצה הכי טובה בכרמל: "יש להם יתרון ביציעים, נקווה שידינו שוב תהיה על העליונה"

"כבר שנים שהשליטה בעיר היא שלנו. בשלוש השנים האחרונות נערכו שישה משחקי דרבי, אנחנו ניצחנו בארבעה ועוד שניים הסתיימו בתיקו. למכבי יש יתרון בקהל ביציעים, נקווה ששוב ידינו תהיה על העליונה על המגרש כמו בשנים האחרונות", כך טוען בעלי הפועל חיפה יואב כץ בראיון ל-ynet.

 

ביום שבת (20:30) ייפגשו האדומים והירוקים לדרבי הראשון של העונה ולכץ אין ספק מי הקבוצה העדיפה בעיר: "נכון, דרבי זה משחק קשה בכל שנה. בשנים האחרונות הצלחנו מאוד מול מכבי חיפה. בשבת הקרובה מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה מצוינת, אבל בהחלט אפשר לנצח אותם. צריכים לזכור שלפחות לדרבי בחיפה יש חוקים משלו".

 

יואב כץ הפועל חיפה (צילום: עוז מועלם)
לכץ אין ספק מי הקבוצה העדיפה בעיר(צילום: עוז מועלם)

 

למעלה מ-20 אלף צופים אמורים להיות ביציעים, רובם הגדול בירוק, אבל זה לא ממש מטריד את הפועל חיפה. "יגיעו משהו כמו 20,000 צופים, לדעתי אפילו קצת יותר – רובם הגדול תמיד במשחקי הדרבי יהיו אוהדים ירוקים", מסכים כץ. "אנחנו מארחים את המשחק ובשנים האחרונות למרות מיעוט הקהל שלנו מולם הצגנו יכולת טובה מאוד וניצחנו".

 

הבעלים המשיך: "אנחנו צריכים לגלות הקרבה, נחישות וריכוז לאורך 90 דקות. אסור לעשות טעויות מולם. כולם במועדון יודעים בדיוק מה לעשות ואני רואה שהם מרגישים שהם פייבוריטים, אבל אנחנו ממשיכים לעבוד קשה, מגיעים לנצח כמו בכל דרבי. מכבי חיפה בנתה קבוצה טובה מאוד והם יהיו טובים כל השנה. היא בהחלט משוכה קשה אבל עם חומר השחקנים שלנו אפשר לנצח".

 

אתם עוד תתחזקו השנה?

"אנחנו מדברים כל העת חיים ואני ובהחלט רוצים להתחזק. אני מאוד מרוצה מהעבודה של סילבס בקבוצה, הוא מגיע לכל אימון מוכן, השחקנים והצוות יודעים בדיוק את הדרישות שלו הוא קפדן ויגיע רחוק באימון. אנחנו חושבים מה עוד יכול להיות טוב לקבוצה ונביא מה שנחוץ לנו בכדי לשדרג את הקבוצה".

 

דרבי חיפאי (צילום: ראובן כהן)
גם האוהדים האדומים צפויים להגיע לסמי עופר(צילום: ראובן כהן)

 

על המטרות הוסיף: "המטרה שלנו להגיע רחוק במשחקי הגביע ולהיכנס שוב לפלייאוף העליון. יש לנו סגל שמתאים בהחלט לצמרת הגבוהה השנה. עכשיו צריך עבודה קשה וחיבור של הסגל עם הזרים המצוינים שלנו ובהחלט נוכל להצליח לעמוד במשימות שלנו העונה. כרגע אנחנו מתרכזים בלהציג יכולת טובה ולנצח בדרבי. חשוב לפתוח את העונה בצורה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים