שתף קטע נבחר

פוטבול: הבאזר של המחזור הראשון

בעיטה אדירה מ-58 יארד של וויל לאץ סידרה לניו אורלינס ניצחון פתיחה על יוסטון בשנייה האחרונה. אוקלנד שכחה מאנטוניו בראון והסתדרה בקלות עם דנבר

מחזור הפתיחה ב-NFL הסתיים עם דרמה גדולה וחצי הפתעה, או בעיקרון, בהרבה הרבה פאן. ניו אורלינס, שהשופטים שדדו ממנה כרטיס לסופרבול, התחילה עם 28:30 קלאסי על יוסטון בזכות עצבי הברזל של וויל לאץ.

 

50 שניות לסיום, לאץ בעט מדויק בדרך ל-21:27 של ניו אורלינס, אבל תוך 13 שניות יוסטון השיגה מהפך עם טאצ'דאון על 37 יארד מדשון ווטסון לרכש הטרי קני סטילס. אבל גם דרו בריז ידע ליצור משהו מהמעט שנשאר. הוא עשה מספיק כדי לסדר ללאץ בעיטה מ-58 על הבאזר - והוא דייק כמו ענק. 50 שניות מהאגדות.

 

וויל לאץ (צילום: Getty Images)
וויל לאץ חוגג(צילום: Getty Images)
 

 

ולמה ה-16:24 הביתי של אוקלנד על דנבר הוא חצי הפתעה? כי אפשר היה להאמין שאחרי השחרור של אנטוניו בראון ששיבש את כל התוכניות של הריידרס, ובטח כשההגנה של דנבר מגיעה לעיר, אוקלנד לא תמצא את הידיים והרגליים.

 

במקום זאת, אוקלנד התקשחה בהגנה והקשתה על הבכורה של ג'ו פלאקו בברונקוס, והרץ טיירל וויליאמס והתופס ג'וש ג'ייקובס לקחו את הפיקוד. המשחק היה בשליטה מוחלטת של המארחת, ורק טאצ'דאון מאוחר מאוד של עמנואל סנדרס צימצם מעט

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים