שתף קטע נבחר

אלופת העולם הוצגה כטרנסג'נדרית - העיתון התנצל

המגזין הרוסי RT פירסם תמונה של לוחמת ה-UFC אמנדה נונס תחת כותרת "טרנסג'נדרים שהורסים את הספורט הנשי". "הלביאה" הגיבה: "אם היה לי ז--ן לא הייתה לי בעיה להביא תינוק לעולם"

אמנדה נונס נחשבת לספורטאית מוערכת. אלופת העולם ב-MMA במשקל תרנגול ונוצה היא האישה הראשונה בתולדות ה-UFC שהצליחה להחזיק בשתי אליפויות בקטגוריות משקל שונות. הברזילאית בת ה-31 היא גם הלהט"בית המוצהרת הראשונה (הן בגברים והן בנשים) שזכתה באליפות העולם ב-UFC. היא גם ניצחה ב-11 מתוך 12 הקרבות בהם השתתפה בארגון הבכיר.

 

כעת עומדת נונס במרכזה של מחלוקת, אחרי שהמגזין הרוסי RT כתב בטעות שהיא טרנסג'נדרית. בכותרת שפורסמה בעיתון מעל לתמונה של נונס נכתב "טרנסג'נדרים הורסים את הספורט הנשי".

 

אמנדה נונס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
אמנדה נונס(צילום: getty images)

 

נונס, יש לציין, חיה בניו ג'רזי עם בת זוגה נינה אנסרוף, לוחמת MMA שגם היא מתחרה במסגרת ה-UFC. נונס הגיבה ברשתות החברתיות: "WTF? אם הייתי נולדת עם ז*ן לא הייתה לי בעיה לעשות לנינה תינוק".  

 

מאוחר יותר פירסם המגזין התנצלות בפני נונס והודה בטעות. ה"לביאה" אמורה לחזור לאוקטגון בדצמבר ב-UFC 245, כאשר תנסה להגן על תוארה בקרב נגד ג'רמיין דה רנדמי. השתיים כבר נפגשו ב-2013 ואז ניצחה הברזילאית בנוק אאוט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים