שתף קטע נבחר

כדוריד: ניצחון גדול לאשדוד ברמה"ש

האלופה רשמה 25:26 על הטוענת לכתר, שפותחת רע את העונה. הראשל"ציות ומוצקין מושלמות. דן טפר לוהט בצרפת

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נערך אחר הצהריים (שישי) ובמרכזו עמד סוג של משחק עונה בין האלופה הפועל אשדוד לזו שרוצה לסיים את 2019/20 כשהצלחת בידה - א.ס רמת השרון, שגם אירחה את ההתמודדות. בסופו של דבר אשדוד ניצחה 25:26 אחרי חתיכת מותחן.

 

רמה"ש שיחקה טוב בחצי הראשון וסיימה אותו ביתרון 11:13. אשדוד הפכה את התוצאה בחצי השני וכבר הוליכה 17:20. צמד הגילים - יעקב בשער וגיל בשדה - החזירו את המארחת לשוויון - 20:20, אבל שם נגמרו לה הכוחות. דויד שפילר, גאבור לנגהאנס ויובל כץ העלו את הדרומיים ל-22:26, ועצירה גדולה של תומא סטויקוביץ' בשניית הסיום לזריקה של עמית גל - קבעה את תוצאת המשחק.

 

המפגש בין אשדוד לרמת השרון (צילום: מני אלגריסי)
המפגש בין אשדוד לרמת השרון. חתיכת מותחן(צילום: מני אלגריסי)

 

כבשו לרמה"ש: פרדראג ויין 8, ג'ורג'ה ג'קיץ' ומילאן פאבלוביץ' 4 כ"א, יוסי אפו ועמית מוטולה 3 כ"א, גיל פומרנץ 2, אלעד קפון 1. עצירות שוערים - גיל יעקב 8 מ-25, יהב שמיר 8 מ-17. כבשו לאשדוד: גאבור לנגהאנס 8, ניבו לוי 6, יובל כץ 4, דויד שפילר וטל הרשקוביץ 3 כ"א, יוסי ביטרמן 2. עצירות שוער - טומיסלאב סטויקוביץ' 13 מ-38.

 

רמה"ש פותחת את העונה עם נקודה אחת בלבד מארבע אפשריות, ובמחזור הבא תדרים לב"ש למשחק לא פשוט בכלל. אשדוד מושלמת ועם הפנים קדימה אל עבר מוקדמות גביע האיגוד האירופי בצ'כיה נגד פלזן בחמישי ושישי הבאים.

 

המפגש בין קריית מוצקין לנס ציונה (צילום: שי סימון)
קריית מוצקין מול נס ציונה. פתיחת עונה נהדרת למוצקין(צילום: שי סימון)

 

מי שפתחה נהדר את העונה היא מכבי קריית מוצקין, שניצחה בחוץ את א.כ נס ציונה 29:35 בזכות מחצית שנייה פנטסטית (12:19). מ.כ באר שבע הראתה שהיא ממש לא מתכוונת לוותר על העונה עוד לפני שהחלה, וניצחה בחוץ את הפועל קריית אונו 22:31. ולדימיר דמטרייביץ' הצטיין עם 12 שערים. אלדר שיקלושי עצר לא פחת מ-17 כדורים.

 

מחזיקת הגביע, מכבי ראשון לציון, טיילה בדימונה עם 23:40, כשהיא סופגת 8 שערים בלבד בחצי הראשון וכובשת מנגד 22. ולדי קופמן ועמית סטלמן בלטו עם 7 שערים כ"א. היריבה העירונית, הפועל ראשל"צ, התארחה למשחק קרוב גיאוגרפית, מול עירוני רחובות וניצחה 24:31. המקומיים שיחקו אגרסיבי מדי ושיחקו לפרקים בחצי השני עם שלושה שחקנים בלבד על המגרש. במשחק נוסף ניצחה מ.כ חולון את בני הרצליה 27:31. נדב ניזרי ופיליפ קאלו להטו עם 10 שערים כ"א.

 

ליגיונרים: דן טפר, שמשחק בשרבור מהליגה השנייה בצרפת, נבחר לשחקן המצטיין בתיקו 26:26 של קבוצתו נגד בילר בזכות 16 עצירות ב-39 אחוזי הצלחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מני אלגריסי
אשדוד מול רמה"ש
צילום: מני אלגריסי
מומלצים