שתף קטע נבחר

פוטבול: הפציעה שמסעירה את ארה"ב

ה-MVP של ה-NFL, פטריק מהומס, פרק את פיקת הברך בניצחון של קנזס סיטי בדנבר, ובדיקת MRI תאבחן אם הוא סובל מקרע ברצועה. בכל מקרה, ייתכן שהסופרסטאר הגדול בליגה גמר את העונה

עונת ה-NFL הנוכחית, שרק נכנסה הלילה (בין חמישי לשישי) למחזור השביעי, מלאה עד כה בפציעות דרמטיות של קוורטרבקים מובילים כמו דרו בריז, בן רות'ליסברגר וקאם ניוטון – אבל האחרונה מסעירה את הליגה יותר מהשאר. ה-NVP המכהן, פטריק מהומס הנפלא, נפגע בברך במהלך הניצחון של קנזס סיטי (2:5) בדנבר (5:2), 6:30, וייתכן כי גמר את העונה.

 

במצב של 6:7 לקנזס סיטי ברבע השני, מהומס פרץ בעצמו קדימה בניסיון להשיג את היארד הנחוץ בדאון רביעי. הוא השיג שניים, אבל פרק את פיקת הברך בצורה מזעזעת, והצוות הרפואי נאלץ להחזיר אותה למקום על הדשא לעיני החברים המבועתים. לאחר מכן שחקני שתי הקבוצות מחאו לו כפיים בזמן שצלע אל חדר ההלבשה בעזרת אנשי המועדון.

 

פטריק מהומס (צילום: רויטרס)
כל ארה"ב בהלם. פטריק מהומס מורד מהמגרש(צילום: רויטרס)

בפריקה כזו ניתן לטפל ע"י מנוחה של מספר שבועות, או ניתוח שיסיים עבור מהומס את העונה, אבל המצב שונה במקרה של קרע ברצועה. חומרת הפציעה תתגלה רק בבדיקת MRI שיעבור הקוורטרבק היום. שחקנים חוזרים מפציעות קשות בכל הענפים, אבל החשש ב-NFL ממצבו של מהומס משמעותי בגלל שהפך לסופרסטאר שיכול להיות הפנים של ה-NFL למשך שנים רבות. ברשתות החברתיות כבר היה מי שקיווה שלא מדובר בשחזור של מקרה רוברט גריפין, הקוורטרבק המלהיב של וושינגטון שנעלם אחרי פציעה קשה בברך.

 

לפני הפציעה, מהומס קבע שיא אדיר, השחקן שהגיע הכי מהר ל-7,500 יארד במסירה (עשה זאת ב-24 משחקים). מי שעלה במקומו, מאט מור, צבר לאט לאט ביטחון עם כמה מסירות קצרות, ואז הראה שייתכן שיוכל לתת אוויר לצ'יפס בזמן הקרוב עם כדור ענק לטאצ'דאון של טייריק היל על 57 יארד. מהצד השני, ג'ו פלאקו לא קיבל שום שמירה מהקו שלו, וההגנה של קנזס סיטי הורידה אותו לקרקע שמונה פעמים ולא נתנה לו לפתח התקפות נורמליות. הצ'יפס חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, רק שאין להם מושג מתי המנהיג יחזור.

 

פטריק מהומס (צילום: רויטרס)
לפני הפציעה הוא עוד הספיק לקבוע שיא מדהים(צילום: רויטרס)

 

סן פרנסיסקו תנסה להמשיך בפתיחת העונה המדהימה שלה ביום ראשון,

במשחק קל על הנייר בוושינגטון. דאלאס – פילדלפיה, סיאטל – בולטימור, שיקגו – ניו אורלינס, טנסי – צ'ארג'רס, ג'איינטס – אריזונה, אינדיאנפוליס – יוסטון, גרין ביי – אוקלנד, דטרויט – מינסוטה, סינסינטי – ג'קסונוויל, באפלו – מיאמי, אטלנטה – ראמס. בשני: ג'טס – ניו אינגלנד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים