שתף קטע נבחר

כדוריד: הפסד דרמטי לנבחרת ביוון

מוקדמות אליפות העולם: הכחולים-לבנים כבר הצליחו להשוות ל-25:25, אבל ספגו שער ברגעי ההכרעה ורשמו 26:25. הצגה של שקלים

נבחרת ישראל כדוריד (צילום: Intime sport)
הפסד מרגיז. נבחרת ישראל(צילום: Intime sport)

 

קאמבק גדול הערב (ראשון) של נבחרת ישראל ברגעי ההכרעה לא הספיק מול נבחרת יוון שניצחה 25:26 בביתה במשחק השני במוקדמות אליפות העולם 2021. ההפרש המינימלי בו הפסידו הכחולים-לבנים עשוי לסייע להם בהמשך הקמפיין במידה וינצחו את היוונים בפער גדול יותר בסיבוב השני.

 

את רוב המחמאות צריך לתת לדניאל שקלים שסיים עם שישה שערים, כל אחד יפה יותר מהשני. דרך אגב, חמישה מהם נכבשו במחצית השנייה, והקפטן השאיר לבדו את הנבחרת בעניינים כשהיוונים כבר פתחו פער של ארבעה שערים.

 

אולג בוטנקו (צילום: Intime sport)
רק כמעט. בוטנקו(צילום: Intime sport)

 

עוד אחד שצריך לקבל קרדיט הוא עוז חממי. בשלב מסוים בוטנקו שינה הגנה (5-1), כשחממי משגע את המרכזים והמקשרים של היריבה, מה שגרם לאיבודי כדור ולזריקות רעות. גם מושיקו אלימלך, שהחליף את דן טפר בשער באותם רגעים, עשה את שלו עם עצירות גדולות.

 

ישראל כבר הצליחה להשוות את התוצאה ל-25:25 כשנותרו פחות משתי דקות לסיום, אבל חוסר ערנות של ההגנה סידר ליוון שער קל מהפינה. בהתקפה האחרונה יואב למברוזו ניסה להפתיע את היריבה עם זריקה תחתית מתוחכמת, אבל היא פגעה ברשת החיצונית. בוטנקו גער בו על כך.

 

הוסיפו לכבוש לישראל: אדיר כהן, עוז חממי ועמית גל 4 כ"א, יואב למברוזו 2, יוסי אפו, טל הרשקוביץ, ניבו לוי, דן טפר ועדן ג'ינג'י 1 כ"א. יוון מעפילה למקום הראשון בבית עם 4 נקודות. נבחרת ישראל עם שתי נקודות, כמו נבחרת פינלנד שניצחה היום 20:30 את קפריסין.

 

אולג בוטנקו אמר בסיום: "נלחמנו פה בשיניים. לא עשינו משחק איכותי, אבל נתנו פייט עד השנייה האחרונה. המשחק היה מאוד קשה, עם הרבה החטאות ואיבודי כדור. חבל, פשוט חבל. אני לוקח את ההשקעה, המחויבות, הרצון. הצלחנו למחוק פיגור בדקות הסיום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות להמשך. עוד 4 משחקים נותרו בקמפיין, וההכרעה עוד לפנינו. אנחנו נעשה מאמץ לשפר את מה שצריך ולנצח את המשחקים הבאים. השבועיים שמצפים בינואר יהיו מאוד אינטנסיביים. זה בכוחות שלנו לנצח ולהעפיל. אנחנו נלמד לשפר את היכולת, ואני מאמין שדניאל מוסינדי יצטרף בהמשך ויוסיף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים