שתף קטע נבחר

"להגיע לאליפות אירופה זו מטרה ריאלית"

שון קסל, שחקן מכבי אשדוד ונבחרת ישראל בכדורעף, דיבר במסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת המשימות בחודשים הקרובים. המאמן החדש נועם כץ מעוניין לפתוח פרק חדש בענף: "צריך להגדיל את כמות השחקנים הצעירים הראויים לנבחרת"

איגוד הכדורעף קיים היום (ראשון) מסיבת עיתונאים, שעסקה בין היתר בנבחרת ישראל, שתשחק בחודש מאי בסילבר ליג, ובאוגוסט תחל את מוקדמות אליפות אירופה, ובמאמנה החדש - נועם כץ.

 

יש לנו שתי מטרות עיקריות, חוץ מאשר המטרות ההישגיות - הגדלת כמות האימונים כדי לתת לשחקנים מסגרת נוספת לשחק בה חוץ מאשר בקבוצות, ואת זה אנחנו עושים עכשיו בכל יום רביעי, היום החופשי של השחקנים, והם באמת מגיעים. המטרה השנייה היא להגדיל את כמות השחקנים שלנו שראויים לנבחרת, ובשביל זה צריך לתת לצעירים את הכלים לעבוד", אמר המאמן החדש.

 

כץ. סוף סוף מונה למאמן הנבחרת (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
כץ. סוף סוף מונה למאמן הנבחרת(צילום: זהר שחר)

 

כץ דיבר על הרכש החדש של הנבחרת, העולה החדש סטס נביאדומסקי, לשעבר במטה אשר/עכו ועוד מעט במכבי תל אביב: "זו דרך לחזק את הנבחרת, וזו הצלחה גדולה. אנחנו צריכים למצוא שחקנים יהודים טובים בחו"ל, כמו סטס. העונה יש כאלו שהגיעו, ואלו שחקנים שיוכלו לעזור לנו לחזק את הנבחרות בעתיד".

 

עוד השתתף באירוע שון קסל, מוסר מכבי אשדוד, שבעונה שעברה עוד שיחק עם המועדון בליגה הלאומית וכעת נמצא בליגת העל וזומן לנבחרת: "אני חייב להגיד תודה לנועם שזימן אותי. השנה כולם בגילים הנכונים. צירפנו את סטס ולהגיע לאליפות אירופה זו מטרה ריאלית - לשם אנחנו מכוונים. יש לנו מאמן שיודע לדרוש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
נועם כץ
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
מומלצים