שתף קטע נבחר

הפתעת העונה: חולון ניצחה גם את אשדוד

כדוריד: הקבוצה של ניסים פלח סידרה לאלופה הפסד בכורה העונה, ועוד בבית, 25:24. עדן ג'ינג'י להט עם 10 שערים

משהו מאוד טוב עובר העונה על מ.כ חולון. המועדון הקטן שהיה רגיל בשנים האחרונות להיאבק על מקומו בליגה הראשונה, או במקרה הטוב להשתחל לפלייאוף העליון, מדהים בינתיים את כל הליגה. אחר הצהריים (שישי) ניצחה חולון בחוץ את האלופה, הפועל אשדוד, 24:25 (11:11), והנחילה לה הפסד בכורה בליגה במסגרת משחק השלמה מהמחזור השלישי.

 

הדרומיים הגיעו להתמודדות עם שבעה ניצחונות רצופים, ורצו להגדיל את הפער מהפועל ראשון לציון, השנייה בטבלה, לארבע נקודות. אבל לשחקנים של ניסים פלח היו תוכניות אחרות לגמרי. חולון כעת מדורגת בצוותא עם הפועל ראשל"צ במקום השני, כשלשתיים שתי נקודות פחות מאשדוד.

 

יוסי ביטרמן זורק לשער (צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)
ביטרמן. הפסד מפתיע לאשדוד(צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)

 

משחק אדיר של עדן ג'ינג'י עם 10 שערים, סידר לאורחת יתרון 21:25 ארבע דקות לסיום. הדרומיים עוד ניסו לחזור, אבל מריזה הסליץ' היה נהדר בשער חולון עם מעל 40 אחוז עצירות, ומנע מאשדוד את הקאמבק.

 

הוסיפו לכבוש לחולון: נדב ניזרי 4, פיליפ קאלו 4, אור לוי, פטריק אובינה, אור ממן 2 כ"א, חן ליבגוט 1. כבשו לאשדוד: ניבו לוי 8, טל הרשקוביץ 6, יוסי ביטרמן 3, גאבור לאנגהנס, יובל כץ ועומרי קושמרו 2 כ"א. חולון תנסה להמשיך במומנטום ביום שני הקרוב כשתתארח אצל מכבי ראשון לציון במחזור התשיעי.

 

חצי גמר גביע המדינה בכדוריד  (צילום: אורן אהרוני)
פלח. מוציא מים מהסלע(צילום: אורן אהרוני)

 

קבוצתו של ג'ו מתתיה ניצחה היום את עירוני רחובות בצורה משכנעת 24:34, ואחרי שגם ניצחה בדרבי, נראה שדברים מתחילים להסתדר במועדון שעבר טלטלה רצינית בקיץ עם עזיבתו של ראול סרוגו. בעקבות הניצחון עלו הצהובים למקום הרביעי, ויש להם גם משחק חסר. ולדי קופמן בלט אצל ראשל"צ עם 8 שערים, עמית סטלמן ואיבן קראצ'יץ' הוסיפו 4 כ"א, שניר נציה, עמית צ'מרינסקי, דור קלדרון ותומר בודנהיימר 3 כ"א.

 

10 שערים לג'ורג'ה ג'קיץ

במשחק נוסף, א.ס רמת השרון השיגה ניצחון שלישי ברציפות אחרי פתיחת עונה מגומגמת - 22:30 על נס ציונה. שחקניו של ניקולה מקסימוביץ', שהעפילו בתחילת השבוע לשמינית גמר גביע האתגר האירופי, עלו למקום החמישי בטבלה. ג'ורג'ה ג'קיץ' 10 שערים ודניאל שקלים עם 5 בלטו אצל המנצחת. יהב שמיר עצר 14 כדורים ב-38 אחוזים.

 

טבלת ליגת העל

1. הפועל אשדוד 14 נקודות

2. הפועל ראשל"צ 12 נקודות

3. מ.כ חולון 12 נקודות

4. מכבי ראשל"צ (משחק חסר) 10 נקודות

5. א.ס רמת השרון 9 נקודות

6. עירוני רחובות 8 נקודות

7. מכבי קריית מוצקין 8 נקודות

8. א.כ נס ציונה 6 נקודות

9. הפועל קריית אונו (משחק חסר) 6 נקודות

10. מ.כ באר שבע 5 נקודות

11. בני הרצליה 4 נקודות

12. מכבי דימונה 0 נקודות 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מ.ע חולון
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים