שתף קטע נבחר

מולאי על מוקי: "החבר הכי טוב שלי"

הג'ודוקא האיראני חזר למזרן לראשונה במעמד של פליט, זכה לברכות מאלוף העולם הישראלי בירך אותו ("ניצחון הספורט על פני הפוליטיקה") והודה לו: "בהצלחה גם לך"

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
שגיא מוקי. חברות חדשה - בינתיים ברשת(צילום: אורן אהרוני)

 

לאחר החזרה של האיראני סעיד מולאי למזרנים אתמול (שבת) בגראנד סלאם אוסקה, לראשונה במעמד של פליט, היחסים בינו לבין הישראלי שגיא מוקי ממשיכים להתחמם. הפעם, החליפו השניים ברכות ברשת לאחר התחרות.

 

מוקי בירך בחשבון האינסטגרם שלו את מולאי על חזרתו למזרן וכתב: "אני רוצה לברך את סעיד מולאי שהתמודד היום כחלק מנבחרת הפליטים בגרנד סלאם אוסקה. זהו ניצחון הספורט על פני פוליטיקה". מולאי ענה: "היי מוקי, תודה רבה רבה לך ובהצלחה גם לך תמיד, החבר הכי טוב שלי", ומוקי כתב: "אלוף אמיתי".

 

 

מולאי, אלוף העולם לשעבר שמתחרה עם מוקי בקטגוריית עד 81 ק"ג, נאלץ לפרוש מאליפות העולם האחרונה בטוקיו באמצע התחרות כדי לא להתמודד מול יריב ישראלי. אחרי האליפות הוא נמלט לגרמניה וקיבל סטטוס של פליט.

 

בעקבות האירועים החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את איגוד הג'ודו האיראני מכל פעילות. ההשעיה תקפה לכל התחרויות הבינלאומיות בג'ודו ותימשך כל עוד ההחרמה נגד ספורטאים ישראלים תימשך. על המזרן, מולאי היה עדיין חלוד וסיים רק במקום השביעי. עדיין לא ידוע אם הוא ומוקי ייפגשו לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

 

סעיד מולאי (צילום: AFP)
סעיד מולאי. ברכות חמות(צילום: AFP)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מולאי ומוקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים