שתף קטע נבחר

כדוריד: דאמיר אקליץ' מונה למאמן מכבי דימונה

העולה החדשה פיטרה את אנדראה ווקייביץ' שהעלה אותה שתי ליגות - והחתימה את מי שהדריך בעבר את נבחרת העתודה. בשני: מכבי ראשל"צ - חולון, במוקד המחזור התשיעי

מכבי דימונה עדיין לא צברה נקודה אחת העונה. העולה החדשה הבינה שבקצב הזה היא תרד מהר מאוד ללאומית ולכן החליטה לבצע זעזוע. בשבוע שעבר פיטרה את אנדראה ווקייביץ', שעבד במועדון והעלה את הקבוצה הבוגרת שתי ליגות.

 

אמש (שבת) היא הודיעה על מחליפו - דאמיר אקליץ', שעבד בעבר בנבחרות הצעירות של ישראל ולאחרונה בנורבגיה. אקליץ' לא יספיק לאמן את הדרומיים מחר (שני, 20:00) במשחק הביתי הקשה מול א.ס רמת השרון במחזור התשיעי, וינחת בארץ בסוף השבוע.

 

אקליץ'. יעד חדש ()
אקליץ'. יעד חדש

 

אקליץ' לא היה האופציה היחידה של דימונה. היא פנתה גם לסער פרנקל, אסף לוי, וובה זייקמן ונלה מאטיץ', אבל אף אחד מהם לא הסכים להגיע בסופו של דבר לדרום הרחוק.

 

המשחק המרכזי של המחזור מחר יפגיש את הפתעת העונה, מ.כ חולון, שסידרה לאלופה, הפועל אשדוד, הפסד בכורה בליגה ביום שישי האחרון (25:24), שתתארח אצל מכבי ראשון לציון (19:30). המקומיים נמצאים במומנטום טוב אחרי ה-W שלהם בדרבי על הפועל.

 

שאר משחקי המחזור (שני): עירוני רחובות - הפועל קריית אונו (19:30), א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד (20:00), מכבי קריית מוצקין - הפועל ראשל"צ (20:00), בני הרצליה - מ.כ באר שבע (20:30).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
דאמיר אקליץ'
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים