שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

קלינגר, זו לא בושה לבקש סליחה / תוכן גולשים

אתה כועס על ספירובסקי? הוא שיחק רע והיית חייב להחליף אותו? לפחות תלחץ את היד המושטת שלו כשהוא יורד לספסל

השבוע, בדקה ה-75 באצטדיון בנתניה, אירע אירוע מביש במהלך המשחק בין מכבי נתניה להפועל ת"א. האמת היא שהוא מבייש בעיקר את ניר קלינגר. מאמן הפועל החליף את סטפן ספירובסקי, אחרי שהכניס אותו סטפן אחרי ההפסקה. אין לי ביקורת מקצועית על החילוף, אבל יש לי ביקורת חריפה על קלינגר, שסירב ללחוץ את ידו של השחקן. נכון שהוא הציג יכולת מבישה, אבל אם השחקן גם ככה מושפל, מגיע למאמן שלו ומושיט לו יד, ובתגובה המאמן משפיל אותו ושולח אותו לספסל, אז בעיני קלינגר לא ראוי לאמן קבוצת כדורגל.

 

מאמן משול בעיני למנהל, ומנהל שמזלזל בעובדיו, עובדיו יזלזלו בו. אדם שמזלזל באחרים - שלא יצפה לקבל מהם כבוד! לפני הצד המקצועי, חייב כל מאמן להיות בן אדם – "מענטש", כמו שאומרים ביידיש, ורק אחר כך איש מקצוע. כשהשחקנים האחרים רואים שככה מתנהג המאמן שלהם כלפי אחד החברים שלהם, איך הם אמורים להרגיש? האם גם הם יקבלו יחס כזה אם חלילה ישחקו גרוע? אם לבעלי הפועל ת"א נותרה עדיין טיפת כבוד, תעלו את קלינגר לוועדת משמעת ואף תשקלו טוב טוב את המשך העסקתו.

 

ניר קלינגר מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר מאוכזב(צילום: ראובן שוורץ)

 

מצחיק אותי שבסדרה המצוינת "ליגה ג'" פנה מאמן שדרות, אבי פרץ, לאותו קלינגר וביקש הצעות מקצועיות בשל העובדה שהוא מאבד את חדר ההלבשה. ניר היקר, לא רק שאיבדת את חדר ההלבשה, איבדת גם את הכבוד העצמי שלך, של שחקניך ושל המועדון שלך. אני לא אוהד הפועל, אבל מה שעשה ניר פשוט בייש את המועדון ובייש לגמרי את מעמד המאמן. לא בושה לבקש סליחה...

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים