שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

איביץ', די עם הרוטציות / תוכן גולשים

מאמן מכבי ת"א הוא האשם העיקרי בהפסד לאום אל פאחם. הגיע הזמן שיפסיק להיות זחוח ויפסיק לשנות את ההרכב כל שני וחמישי. גם לכם יש מה להגיד? שלחו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

זה היה משחק היסטורי עבור אום אל פאחם. מי היה מאמין שהקבוצה מהלאומית תעיף את האלופה והמוליכה מכבי ת"א? ישנם מספר אשמים בהפסד הזה, הראשון והעיקרי הוא ולדימיר איביץ', שמגזים עם הרוטציות ההזויות שלו. זה מתחיל בהגנה ובשוער.

 

לא ברור מה גרם למאמן לפתוח עם אנדראס יאניוטיס במקום במקום דניאל טטנבאום. זו טעות קריטית לעלות עם שוער חסר ביטחון שאינו מתואם עם ההגנה ואין לו תקשורת טובה עם השחקנים.

 

מכבי תל אביב מול מכבי נתניה (צילום: עוז מועלם)
איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

למרות שאני מעריך את שרן ייני, מקומו בספסל בשלב הזה. אף פעם לא אשכח מה הוא נתן למכבי, אבל כיום הוא בלם כבד. סבוריט שחקן מצוין וחייב להמשיך לשחק, קנדיל שיחק אתמול גרוע ואנדרה ג'ראלדש עדיף עליו בהרבה. שחר פיבן ירצה לשכוח את המשחק הזה. דווקא לאחר הארכת החוזה הוא הגיע לא מוכן, פישל בפעולות הגנתיות וקינח עם שער עצמי. אבל אסור לו להיכנס לייאוש, הוא חייב להמשיך להאמין בעצמו ובסוף יהיה ראוי לחולצת ההרכב. אמאדור וטיבי חייבים לשחק ביחד.

 

בקישור, גלזר וגולסה צריכים להיות באנקר, ולגבי דור מיכה יש סימן שאלה גדול. לא מדובר באותו שחקן של העונה שעברה, הוא נראה מבולבל והמסירות שלו כבר לא מוצאות את הכתובת. בהתקפה, יונתן כהן, איילון אלמוג וצ'יקו אופאדו צריכים לקבל עדיפות, ובעמדת הכנף הימני עומר אצילי או מתן חוזז. כהן בכושר נפלא והגיע הזמן שיקבל גב מאיביץ' כדי לקבל ביטחון.

 

דבר אחד ברור: זו לא אותה מכבי ת"א דורסנית של העונה שעברה, אבל מוקדם להספיד את הצהובים - והניצחון על בני יהודה הוכיח זאת. 

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
על הפנים. איביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים