שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

פתאום איביץ' לא טוב לכם?

עוד לפני כמה חודשים הוא היה אליל, בקיץ האחרון היו מוכנים להחתים אותו לטווח ארוך, אבל אחרי ההפסד לאום אל-פאחם, סופרים את הימים עד סיום העונה ותום חוזהו. ככה זה אצלנו. גם לכם יש מה להגיד? שלחו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

14 שחקני מכבי תל אביב הפסידו במשחק הגביע בעפולה נגד אום אל-פאחם, אבל רק אדם אחד אשם: המאמן ולדימיר איביץ'. כל הפרשנים, העסקנים ושחקני הקבוצה יודעים בדיוק מי עשה את הפאשלות בהגנה ומי החטיא מול שער היריבה - איביץ', כמובן.

 

עוד לפני כמה חודשים הוא היה אליל. מה לא אמרו עליו כשהוביל את הצהובים לזכייה מרשימה באליפות בעונה שעברה. בקיץ האחרון היו מוכנים להחתים אותו על חוזה לטווח ארוך, אחרי ההפסד לאום אל-פאחם סופרים כבר את הימים עד סיום העונה ותום חוזהו.

 

ולדימיר איביץ'  (צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ' (צילום: עוז מועלם)

 

הרוטציה. זה מה שמשגע את כולם. כאילו איביץ' הוא שהמציא אותה. מה שנכון לקלופ בליברפול, גווארדיולה בסיטי, סולשיאר ביונייטד, זידאן בריאל, ואלוורדה בברצלונה, סארי ביובנטוס, טוכל בפ.ס.ז' ופליק במינכן, לא נכון לאיביץ' במכבי ת"א.

 

יש כמה סיבות לרוטציה. עומס משחקים, מכת פציעות ומתן הזדמנות לשחקנים שלא זוכים להרבה דקות להוכיח את עצמם. זה חשוב בעיקר לאלה שחוזרים לפעילות אחרי היעדרות ממושכת.

 

וזה בדיוק מה שאיביץ' עשה בגביע, במטרה להריץ את ייני, אצילי, עטר ואחרים. אין לי צל של ספק שאחרי 23 הדקות הראשונות, כאשר מכבי הובילה 0:2, כל הפרשנים והעסקנים ציחקקו בהנאה.

 

גם בהרכב משני מכבי עשתה בית ספר לקבוצה מהליגה הלאומית. עמיחי שפיגלר התמוגג בעמדת השידור. הוא אפילו נסחף כאשר שחר פיבן הבקיע שער עצמי ותיאר אותו כ"שער נהדר". אבל עם שריקת הסיום היה רק אשם אחד.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים