שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

איביץ' נתן לאום אל פאחם מתנה

הסרבי מאמן מצוין, אבל הוא חייב להפסיק להתחכם עם ההרכבים המוזרים שלו. הזחיחות שלו עלתה למכבי ת"א בהדחה מביכה מהגביע. גם לכם יש מה להגיד? שלחו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

אני רוצה לדבר על ולדימיר איביץ', המאמן שבעונה שעברה קיבל כל כך הרבה מחמאות (שהגיעו בצדק צריך לומר). אבל מתחילת העונה מכבי ת"א איבדה את הברק ולא מצליחה לשחזר אפילו חלק מההצגות שסיפקה אשתקד.

 

למשחק שבו הודחה מהגביע על ידי אום אל פאחם, איביץ' העלה הרכב משני ומשונה שעלה לקבוצה ביוקר. איביץ' פשוט העניק ליריבה את הכרטיס לשלב הבא על מגש של כסף. לדעתי, הקבוצה של ניר ברקוביץ' לא תצליח לעבור את מכבי חיפה, שבטח כבר לא תזלזל אחרי מה שראתה.

 

מכבי תל אביב מול מכבי נתניה (צילום: עוז מועלם)
איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

לדעתי, אלירן עטר, אילון אלמוג ויונתן כהן צריכים להרכיב את שלישיית החוד, כשמתן חוזז הוא האופציה הרביעית. ומה עם הקישור? אם אתה לא מעלה את דן גלזר, העוגן במרכז שנותן עזרה ענקית להגנה, אתה בטח לא יכול להסתמך על שני בלמים שלא שיחקו כל העונה יחד. אחת הבעיות הקשות של מכבי בהתקפה העונה היא דור מיכה, שאיבד את החדות ואת הדיוק במסירות שלו, ולא מוצא את הכתובת.

 

לחובתו של איביץ' עומד גם הכישלון הגדול באירופה עונה שנייה ברציפות. הסרבי מפשל פעם אחר פעם במשחקי נוק אאוט, למרות שלדעתי מדובר במאמן מצוין שחייב פשוט להפסיק להתחכם ולהיות זחוח. מגיע לו קרדיט על הגנת הברזל שבנה במכבי, גם אם ההתקפה לא מלהיבה.

 

מכבי ת"א אולי לא הקבוצה הכי נוצצת בליגה, אבל היא הכי איכותית ולדעתי עדיין מועמדת מספר 1 לאליפות.

 

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים