שתף קטע נבחר

שגיא מוקי וטוהר בוטבול בספק לגראנד פרי בת"א

השניים סוחבים עדיין פציעות ולא ייקחו סיכונים מיותרים לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ

 

שבועיים לפני פתיחת גראנד פרי תל אביב בג'ודו, מסתמן כי שגיא מוקי וטוהר בוטבול בספק לתחרות.

 

מוקי, אלוף העולם במשקל של עד 81 ק"ג, צפוי לא לקחת חלק בתחרות הביתית בעקבות הפציעה שספג במאסטרס בסין. מוקי נפצע בשרירי הבטן בחצי הגמר בצ'ינגדאו. הוא עדיין מתאושש וחוזר בהדרגה לאימוני כושר על המזרן, אך כדי לא לקחת סיכונים מיותרים לקראת האולימפיאדה בטוקיו, יחליט ככל הנראה לפרוש מהגראנד פרי.

 

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
בספר לתחרות הביתית. מוקי(צילום: אורן אהרוני)

 

טוהר בוטבול (צילום: אורן אהרוני)
סובל מפציעה במרפק. בוטבול(צילום: אורן אהרוני)

 

מי שעוד צפוי לא להשתתף הוא בוטבול (עד 73 ק"ג), שנפגע במרפק גם כן בתחרות בסין ופרש מהגמר. בהיעדרם, אפשר עדיין יהיה לראות את הנבחרת הישראלית בכל שלל הקטגוריות: ממדליסט הארד האולימפי אורי ששון, דרך פיטר פלצ'יק, שירה ראשוני, גפן פרימו ועד תמנע נלסון לוי.

 

לגראנד פרי בתל אביב נרשמו מספר גדול של 92 מדינות ו-642 ספורטאים, שיהפוך את התחרות לאירוע הספורט בענף אולימפי הגדול ביותר אי פעם בישראל. כמו כן, זו תהיה תחרות הגראנד פרי הגדולה אי פעם שהייתה בענף, כאשר השיא נכון להיום נקבע ב-2018 בבודפשט, אז נרשמו 578 ספורטאים מ-86 מדינות.

 

לא פחות מחמישה אלופים אולימפיים מכהנים יעלו על המזרן בתל אביב ובראשם הצרפתי טדי רינר (מעל 100 ק"ג), הסלובנית טינה טרסטניאק (עד 63 ק"ג), מאילינדה קלמנדי מקוסובו (עד 52 ק"ג), בסלאן מודרנוב הרוסי (עד 66 ק"ג) ופאביו באזילה האיטלקי (עד 73 ק"ג).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שגיא מוקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים