שתף קטע נבחר

כדוריד: ישראל התקרבה לאליפות העולם

החבורה של בוטנקו ניצחה את יוון 22:24 והעפילה לשלב המוקדמות השני שייערך בשיטת פלייאוף בחודש אפריל. ירמי סידי להט עם 7 שערים

נבחרת ישראל בכדוריד רשמה הערב (שבת) ניצחון - 22:24 על יוון במחזור הסיום של שלב המוקדמות הראשון לאליפות העולם 2021. בעקבות הניצחון סיימה הנבחרת במקום הראשון בבית והעפילה לשלב המוקדמות השני.היריבה בשלב הבא שייערך באפריל בשיטת פלייאוף (בית וחוץ) עדיין לא נקבעה, אבל כבר עכשיו ידוע שהיא תהיה אחת מהנבחרות שיסיימו במקומות 24-13 באליפות אירופה שנערכת בימים אלה.

 

גם ניצחון בשלב השני לא יבטיח לישראל עדיין את המקום באליפות במצרים, שכן היא תצטרך לעבור שלב נוסף בחודש יוני. בקיצור, יש עוד זמן לפני שפותחים את השמפניות.

 

נבחרת ישראל (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
נבחרת ישראל חוגגת. אפשר להמשיך לחלום(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נבחרת ישראל (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
כבש 3 שערים. דניאל שקלים(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

הניצחון של הנבחרת הגיע למרות שכבר בדקה הרביעית השוער הבכיר דן טפר הורחק בכרטיס אדום. ירמי סידי, שהיה מצוין לאורך כל הקמפיין, סחב את הנבחרת על הגב וסיים ככובש המוביל עם שבעה שערים. הוסיפו לישראל: יואב למברוזו 5, דניאל שקלים 3, עוז חממי, דניאל מוסינדי, ניבו לוי ועמית סטלמן 2 כ"א, שניר נציה 1. מושיקו אלימלך היה מצוין בשער עם 13 עצירות ב-41 אחוזים.

 

"זה רגע מאושר עבורי ועבור כל שחקני הנבחרת והצוות. היו לנו עשרה ימים מאוד אינטנסיביים, שבהם שיחקנו ארבעה משחקים, שניים מהם. הוכחנו אופי גדול ברגעי ההכרעה ומגיעות מחמאות לשחקנים. כבר אמרתי שיש לנו נבחרת מוכשרת ולוחמת והיום זה עוד צעד של התקדמות והישג חשוב לכדוריד הישראלי", סיכם המאמן אולג בוטנקו. "יש עוד זמן עד ההגרלה והמשחקים באפריל. אנחנו נגיע אליהם מוכנים. אליפות העולם במצרים? זה עוד רחוק אבל גם כשהרף עולה בהמשך אנחנו תמיד מאמינים. תודה לקהל הגדול שהגיע ותמך".

 

נבחרת ישראל (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
רגע מאושר לנבחרת(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
הנבחרת חוגגת
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים