שתף קטע נבחר

מאסטרס: ווילסון ובינגהאם ברבע הגמר

קיירן ווילסון חזר מ-2:0 ל-2:6 מול ג'ק ליסווסקי. בינגהאם ניצח בתוצאה זהה את מארק וויליאמס - שהפך לשישי מבין שמונת המדורגים הראשונים שמודח

הסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס היוקרתי בסנוקר הנערך בלונדון הושלם אתמול (ד') עם העפלתם של סטיוארט בינגהאם וקיירן ווילסון לרבע הגמר. בינגהאם ניצח בקלות יחסית 2:6 את מארק וויליאמס. הפתיחה דווקא הייתה צמודה אבל במצב של 2:2, בינגהאם ניצח בארבעה משחקונים ברציפות עם ברייקים של 76, 86 ו-54.

 

"ההתחלה של שנינו הייתה איטית, אבל ככל שהמשחק התקדם צברתי יותר ויותר ביטחון. וויליאמס לא ממש הופיע למשחק, אבל מבחינתי זה היה ניצחון טוב", אמר בינגהאם.

 

בינגהאם. בשלב הבא (צילום: getty images) (צילום: getty images)
בינגהאם. בשלב הבא(צילום: getty images)

 

וויליאמס: "הייתי גרוע. אין לי מושג איך אני מדורג שני בעולם. האווירה פה מדהימה. נשיא ההתאחדות ברי הרן עשה עבודה פנטסטית, אני שונא לתת לו קרדיט אז אני מקווה שהוא לא קורא את הריאיון הזה".

 

ווילסון ניצח 2:6 את ג'ק ליסווסקי במפגש בין שניים מהשחקנים הצעירים בטורניר. אירוע מוזר התרחש במשחקון החמישי כשצרעה עקצה את השופט והביאה להפסקה זמנית במשחק. דווקא ליסווסקי פתח טוב יותר את המשחק ועלה ל-0:2, אבל ווילסון ניצח בששת המשחקונים הבאים והכריע את ההתמודדות.

 

ווילסון בפעולה (צילום: gettyimages)
ווילסון בפעולה(צילום: gettyimages)

 

"האולם הזה מוסיף הרבה לחץ, אז בכל פעם שהיריב שלך טועה אתה צריך להאמין שזה יכאב לו", אמר ווילסון, "אחרי ההפסקה ניצלתי את ההזדמנויות שלי".

 

ליסווסקי: "איבדתי את תוכנית העבודה ולאחר מכן הייתי חלש מנטאלית. משחק ההגנה שלי לא היה טוב, המגע שלי פשוט לא היה שם".

 

הסיבוב הראשון של המאסטרס התאפיין בהפתעות רבות כששישה מתוך שמונת המדורגים הראשונים כבר הודחו מהטורניר. שלב רבע הגמר ייערך ביומיים הקרובים בשיטת הטוב מ-11 משחקונים.

 

לו"ז רבע גמר:

שון מרפי - ג'ו פרי, היום ב-15:00.

אלי קארטר - ג'ון היגינס, הלילה ב-21:00.

סטיבן מגווייר - דייויד גילברט, מחר ב-15:00.

קיירן ווילסון - סטיוארט בינגהאם, מחר ב-21:00.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
קיירן ווילסון
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים